g@bb@ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Vel, bare lurer på om det er noen andre enn meg som tenner på litt sånn derre små kinkye ting. Som lakkstøveletter, litt småskraping med neglene på ryggen og så videre? Hvem tør å stå frem som litt kinky? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Alt til sin anledning. Men jada, litt småkinky kan jeg nok være :o Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Avataren din sier jo litt Lenke til kommentar
Mez Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Til informasjon: * Kinky (begrep), noe utradisjonelt, uvanlig * Kinky (band), et band med fem medlemmer fra Monterrey, Mexico * Kinky (album), et album fra bandet * Kink (seksuelt), unkonvensjonelle seksuelle øvelser * Kinky Friedman, en amerikansk sanger, forfatter og Texas politiker * Kinky kan også bety afro-teksturert hår http://no.wikipedia.org/wiki/Kinky Men til spørsmålet: Litt kinky er vel ganske vanlig...? Vil vel selv si jeg liker det litt kinky, men alt med måte og til riktig tid selvsagt... Endret 13. november 2006 av Mez Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Seff! Kinky ting er hett! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Men hva vil dere si at er kinky for dere? Vil tro at det er ganske forskjellig fra alle sammen her inne. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 ja, jeg er nok litt kinky. Drømmen er ei jente som ikke er redd for å gi meg litt (fysisk)smerte i tillegg til nytelse. Skraping av neglene på ryggen, et lett dask i ansiktet etc. Ikke noe spesielt hardt for min del, men nok til å få litt mer kick. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Poster med feil bruk av gjestefunksjon er slettet. Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 ja, jeg er nok litt kinky. Drømmen er ei jente som ikke er redd for å gi meg litt (fysisk)smerte i tillegg til nytelse. Skraping av neglene på ryggen, et lett dask i ansiktet etc. Ikke noe spesielt hardt for min del, men nok til å få litt mer kick. 7277396[/snapback] Og biting og saker. Noe som akkurat er på smertegrensa er utrolig digg! Altså sånn at det ikke gjør vondt etterpå, bare er digg. "Etter den søte kløe skal det ikke komme noen sur svie" Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har ingen problemer med å "stå fram som kinky", da jeg ikke ser noe skamfullt eller unormalt ved det. Kinky for min del er mer relatert til SM og fetisj-ting. Det er jo en lek eller et rollespill hvor begge parter vil det, er enige, og har full tillit til hverandre, alltid med muligheten til å si stopp hvis det går for langt. Noen velger å leve som dominant/underdanig 24/7, andre har det som et krydder. 24/7 blir utenkelig for meg, men om andre har glede av det, ser jeg ikke noe problem med det. Har alltid vært fascinert av jenter som tar kontrollen og ikke er redd for å være hardhendte. Jeg vanker i "miljøet", som det så fint heter, og det er alt fra folk som er virkelig harde på alle måter, til noen som bare liker den psykiske delen, å være i en annens makt etc... Felles for alle er at det er frivillig, og det er meningen at det skal være gøy. Jeg er ikke selv medlem, men mange er aktive i SMil, en forening og interesseorganisasjon som fungerer som møtested og sosialt nettverk, samt seksualpolitisk arbeid for å vise verden at det ikke er noe farlig, og at alt bygger på gjensidig tillit og respekt. Og for å drepe en myte; det er ingen sexklubb. Så ja, jeg er vel kinky, hvertfall i forhold til normalen. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Er vel godt over normalt kinky vil jeg tro - i samme gaten som riktig/SirMaximus men muligens på 'den andre siden av gaten' Har tidligere vært medlem av SMil og kjenner en del mennesker i miljøet. Stort sett sunne, hyggelige og oppegående mennesker som liker litt mer krydder i hverdagen enn folk flest, og ikke 'gærne freaks' slik media tidligere har hatt en tendens til å fremstille mennesker med hang til SM og relaterte aktiviteter. Hvem vet; kanskje nettopp *din* lærer, kollega, tante, bror eller nabo driver med virkelig skumle ting på fritiden selv om vedkommende er aldri så 'normal' - man vet aldri Endret 14. november 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 For å svare med eget nick: Riktig! Ganske stort hakeslepp å møte en klassekamerat fra barneskolen på SMil-fest, for å si det sånn. En venninne hadde også nylig noen åpenbaringer om enkelte familiemedlemmer, og fikk dermed bekreftet en mistanke hun hadde hatt over lengre tid. Kinky folk fins overalt, og det er ofte de man ikke skulle tro, akkurat som at den sjenerte og asosiale nerden i filmer ofte er massemorderen. Uten sammenligning forøvrig. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg er vel litt kinky, antar jeg. Spesielt om dere anseer dominant oppførsel fra jenter som kinky samt kloring, biting, lugging osv. Oo og litt eksperimentering. så jo. jeg er kinky. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg er nok veldig lite kinky hvis kinky innebærer smerte. Men utenom smerte kan jeg vel være fan av litt unkonvensjonelle seksuelle øvelser. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) * Kinky (begrep), noe utradisjonelt, uvanlig* Kink (seksuelt), unkonvensjonelle seksuelle øvelser Jeg er nok litt kinky ja. Litt kinky er vel ganske vanlig...? Kinky er sånn som veldig veldig mange er men veldig veldig få vil inrømme at de er, mao, så går knallmange i frykt for at andre skal dømme en for å være kinky mens egentlig så er veldig mange det. Rare greier. Endret 14. november 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) ja, jeg er nok litt kinky. Drømmen er ei jente som ikke er redd for å gi meg litt (fysisk)smerte i tillegg til nytelse. Skraping av neglene på ryggen, et lett dask i ansiktet etc. Ikke noe spesielt hardt for min del, men nok til å få litt mer kick. 7277396[/snapback] Og biting og saker. Noe som akkurat er på smertegrensa er utrolig digg! Altså sånn at det ikke gjør vondt etterpå, bare er digg. "Etter den søte kløe skal det ikke komme noen sur svie" 7278286[/snapback] Ah biting, glemte det Synd at de fleste jenter jeg møter er brunkrembefengte lindeberg"babes" Edit: typo Endret 14. november 2006 av Torinogut Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ah biting, glemte det Synd at de fleste jenter jeg møter er brunkrembefengte lindeberg"babes" Edit: typo 7286406[/snapback] Hvorfor gidder du å bruke tida di på dem om du har en formening om at de bare er trash? Eller...jeg ser på dem som trash, og virker ikke som ditt syn er mye annerledes. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) * Kinky (begrep), noe utradisjonelt, uvanlig * Kink (seksuelt), unkonvensjonelle seksuelle øvelser http://no.wikipedia.org/wiki/Kinky Fått høre at jeg er meget kinky til tider (alt til sin tid, selvsagt), men kan ikke påstå jeg ser på det som noe anna enn vanlig, og tenkte overhodet ikke på meg sjøl som kinky før en samtale mellom meg og en kompis, hvor han ikke kom helt over det jeg fortalte Som TLZ nevner; det kan være mange som ikke liker innrømme det, men det kan jo igjen være mange som ikke tenker på det som uvanlig? Edit: Skal også nevnes at jeg virkelig må stole på partneren for å kunne slippe meg ordentlig løs og være as kinky as I get Endret 15. november 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ah biting, glemte det Synd at de fleste jenter jeg møter er brunkrembefengte lindeberg"babes" Edit: typo 7286406[/snapback] Hvorfor gidder du å bruke tida di på dem om du har en formening om at de bare er trash? Eller...jeg ser på dem som trash, og virker ikke som ditt syn er mye annerledes. 7287099[/snapback] Hehe, er vel litt med hva man legger i ordet "møte". Men jeg drar alltid på fest med et par kamerater og de henger i litt slike miljø, så da går jeg forgjeves å leter etter en annen deviant på festen.. Er vel heler sjelden jeg finner en Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 So just how kinky are you? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg