charz0r Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Heisann. Var på Postkontoret i dag og hentet ut en pakke, som inneholdt en XFX Xgear Dual Reflex PC Controller. Jeg plugger den i PCen (USB), setter plata i DVD-ROMen, ser at Windows pjatter noe om Ukjent enhet, starter driver-installasjonen, og under installasjonen ber de meg plugge kontrolleren i PCen, som jeg da allerede har gjort. Prøver å finne en driver på XFX's sider, men de har ingen liggende der. Derfor henvender jeg meg til dere, i håp om at noen der ute har kjøpt samme kontrolleren og funnet en vei gjennom problemet. Takk. Lenke til kommentar
charz0r Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Ingen? Har forresten prøvd kontrolleren i PCen på kontoret også nå - samme problem. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har du prøvd å dra kontrollern inn og ut under installasjonen? Evt ikke plugge den inn før du blir bedt om det, start installasjonen fra CD-platen først. Dette er helt vanlig for mange USB-enheter... Lenke til kommentar
charz0r Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Funker ikke å plugge den i først når installeren spør etter den heller. Edit: Har prøvd i noen flere maskiner nå. Kontrolleren gjenkjennes når den tilkobles HP Compaq d530 og dc7100, men dessverre ikke på min dc7600. dc7100 og dc7600 har forøvrig samme brikkesett, så hvor problemet ligger aner jeg ikke. :S Endret 14. november 2006 av charz0r Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Men hvem i svarte spiller på slike skrotmaskiner fra HP da Nei, kjør retur på driten. Det er nok noe som er feil. Lenke til kommentar
charz0r Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Men hvem i svarte spiller på slike skrotmaskiner fra HP da Nei, kjør retur på driten. Det er nok noe som er feil. 7283079[/snapback] Altså, når den funker på alle maskiner bortsett fra mine to vil jeg tro at det er noe fubar med Windows som vanlig. Funker flott på de andre maskinene jeg har testet den på. Og jeg spiller ikke på en HP, det er den maskinen jeg har på jobb. Hjemme er det ordentlige saker på gang Endret 14. november 2006 av charz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå