Mentalmind Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) PCI-interne kort til stasjonær maskin...finnes det? Har ikke klart å finne noen, heller ikke noe om det her på forumet? Endret 13. november 2006 av Mentalmind Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 er vel strengt tatt greiere å bruke en USB blåtann adapter men nei. tror ikke det finnes pci kort til blåtann Lenke til kommentar
Mentalmind Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 er vel strengt tatt greiere å bruke en USB blåtann adapter men nei. tror ikke det finnes pci kort til blåtann 7278147[/snapback] Nja...som på bærbar synes jeg det er fint at den er gjemt inne i PC'en. Finnes det virkelig ikke noe marked for dette?? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Gjør ikke det. Var en stund på utkikk etter pcmcia kort med trådløst og blåtann. Fins ikke det heller :/ Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg har en laptop med en Bluetooth bryter på, men det skjer ikke noe når jeg prøver å slå den på så hva er da vitsen med den knappen ? Siden den ikke fungerer så bruker jeg nå en usb BT adapter istedet.. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå