3.14 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 jeg har da ett lite problem med mitt 7900gtx kort...etter jeg har spillt og evt skal se en video, så blir fargene på videon helt merkelig (rosa/lilla) istedefor de orginale fargene...dette vil jeg da si at det begynnte etter jeg oppgraderte til forceware 93.71. noen som har noen forslag utenom at jeg går tilbake til en tidligere forceware? Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Pussig at det skjedde etter at du hadde installert nye drivere. Uansett, dette er et klassisk "dårlig kontakt mellom VGA-/DVI-kabel og VGA-/DVI-utgang" scenario. Bare se etter om skjermkabelen din står skikkelig i EDIT: Men det kan være så mangt, egentlig. Siden det ikke inntrer helt tilfeldig..? Endret 13. november 2006 av jaynuz Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 alle kablene sitter bra, og det skjer bare etter jeg har spillt. den eneste måten å bli kvitt det etter jeg har spillt er og restarte pcen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg hadde samme feilen. Alle filmer jeg spillte av fikk en rar farge, i mitt tilfelle veeeeldig svake farger med et rødt skjær. Ordnet seg med andre drivere Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Jeg hadde samme feilen. Alle filmer jeg spillte av fikk en rar farge, i mitt tilfelle veeeeldig svake farger med et rødt skjær. Ordnet seg med andre drivere 7277473[/snapback] så å gå tilbake til en annen forceware en den eneste løsnigen? Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Foreløpig så ser det vel slik ut..? EDIT: Bare vent til driverene blir oppdatert igjen, blir vel forhåpentligvis fikset da Endret 13. november 2006 av jaynuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå