rankine Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Endelig har jeg klart å ødelegge det gamle og ikke altfor gode headsettet så jeg tenker det er på tide med et nytt. Jeg er på jakt etter ett godt gaming-headset med mic (og selvfølgelig volumkontroll). Jeg har egentlig ikke så veldig god oversikt over hva som er på markedet men jeg har hørt ganske mye bra om Sennheiser PC 160. Og er det et kommende haedset som heter PC 165? Hvilke merker er egentlig å anbefale og hvilke bør jeg styre unna? Jeg får se litt hvor mye jeg vil bruke men det blir ikke over 1000,- Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307562 vil anbefale den;) Har denne selv: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308935 er god den og men er litt dyrt da:P Ville tokke Koss! Endret 13. november 2006 av Christian93 Lenke til kommentar
glowpipe Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 jeg hadde ikke valgt siberia headsettet hadde jeg hvert deg. snakker av erfaring når jeg sier at det går istykker fortere en en tannpirker. Et godt headset er Sennheiser pc 160. en annen ting. headset med volum kontroll forkorter headsettets leve tid med vesentlig mye. når du tar lyden opp og ned. sliter det på den platen som som ordner med lyd frekvensene. som gjør at det blir høyere eller lavere lyd. og etterhvert mister du lyden i headsettet Jeg har selv Skull candy TI og mikrofonen fra Icemat siberia headsettet hadde sennheiser pc 160 før og det er bra til gaming Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 både Sennheiser og siberia er to veldig bra headsett mtp lyden. På mikrofon siden stiller Sennheiser litt sterkere da deres mic er bedre, etter det jeg har lest i tester. Personlig har jeg Sennheiser Pc150, og digger det. Skal jeg ha meg nytt blir det Pc160 men for nå så holder Pc150. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har selv PC155, hatt dem i godt og vell rundt 2 år. Gått i bakken en miliard ganger og fungerer like fint. Lyden er prima og lydkortet som er på kabelen kjører jeg også andre høytalere på. Stor fornøyd med Sennheiser! Lenke til kommentar
rankine Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg ender vel opp med et Sennheiser. Det virker ikke som det er noen som ikke er fornøyde med de. Icemat siberia har jeg veldig dårlige erfaringer med. Kjenner 4-5 stykker som har ødelagt sin Icemats. Lenke til kommentar
Asllat Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Endelig har jeg klart å ødelegge det gamle og ikke altfor gode headsettet så jeg tenker det er på tide med et nytt.Jeg er på jakt etter ett godt gaming-headset med mic (og selvfølgelig volumkontroll). Jeg har egentlig ikke så veldig god oversikt over hva som er på markedet men jeg har hørt ganske mye bra om Sennheiser PC 160. Og er det et kommende haedset som heter PC 165? Hvilke merker er egentlig å anbefale og hvilke bør jeg styre unna? Jeg får se litt hvor mye jeg vil bruke men det blir ikke over 1000,- Noen anbefalinger? 7277014[/snapback] Kjøp pc 160, har hatt pc 160 i 4måner. er helt fornøyd med dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå