Gå til innhold

Ny ipod, zune e.l til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Jeg vet ikke når Zune kommer til Norge, selv syntes jeg at denne er ganske innteresant pga: WiFi...

Skal du ha en REN medie avspiller som legger mer vekt på film en musikk?

Da er Creative Zen Vision tingen...

7277061[/snapback]

Zune er ventet i europa 2007/2008! Altså ræva sen. Men har allerede kommet en potensiell zune-killer fra archos, med web-leser fra norsk opera, 4.3" touch screen +++

les mer her: http://gizmodo.com/gadgets/portable-media/...nger-213637.php

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Det burde jo funke, men da kan det hende at du får problemer med lading, siden USA har en annen volt styrke i sttikk kontakter...

Men det er jeg ikke sikker på...

7285406[/snapback]

jo de har det, ikke passer kontakta heller. men har jo alltids USB lading og adaptere. men spørs om marketplace virker i norge, zune's musikkbutikk

Lenke til kommentar
Ja, men du kan jo kjøpe musikk fra andre butikker også da...

Men det er jo et problem hvis du er på ferie i en lengre periode uten tilgang på pc...

Hvilke andre musikkbutikker? Allofmp3.com og evt. andre som selger mp3 format går selvsagt bra, men MSN og WMA med DRM kan du bare glemme. Zune spiller ikke "PlaysforSure" filer.

Endret av simfan
Lenke til kommentar
Det burde jo funke, men da kan det hende at du får problemer med lading, siden USA har en annen volt styrke i sttikk kontakter...

Men det er jeg ikke sikker på...

7285406[/snapback]

går d ikke hvis du får tak i en trfo fra 120-230v da? Mener jeg ser sånne på butikken rett som d er.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...