Pandreas Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Lurer på om det kommer noen nye multimediaspillere ala ipod video, creative zen, til jul. Har hørt om en ny spiller fra microsoft, "Zune". Lanseres vel 14 november i USA. Men når kommer den til Norge? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg vet ikke når Zune kommer til Norge, selv syntes jeg at denne er ganske innteresant pga: WiFi... Skal du ha en REN medie avspiller som legger mer vekt på film en musikk? Da er Creative Zen Vision tingen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg vet ikke når Zune kommer til Norge, selv syntes jeg at denne er ganske innteresant pga: WiFi...Skal du ha en REN medie avspiller som legger mer vekt på film en musikk? Da er Creative Zen Vision tingen... 7277061[/snapback] Zune er ventet i europa 2007/2008! Altså ræva sen. Men har allerede kommet en potensiell zune-killer fra archos, med web-leser fra norsk opera, 4.3" touch screen +++ les mer her: http://gizmodo.com/gadgets/portable-media/...nger-213637.php Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Pga DRM systemet er jeg allerede nå sikker på at Zune blir årets kalkun. Og det er jo nesten komisk at den ikke virker sammen med Windows Media Player. Lenke til kommentar
Pandreas Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 2007/2008 er da latterlig sent.. Vedder buksa mi på at det innen den tid har komt noe som topper zune. Men om jeg hadde bestilt den over nett, ville den da ha vært brukelig i norge? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det burde jo funke, men da kan det hende at du får problemer med lading, siden USA har en annen volt styrke i sttikk kontakter... Men det er jeg ikke sikker på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det burde jo funke, men da kan det hende at du får problemer med lading, siden USA har en annen volt styrke i sttikk kontakter...Men det er jeg ikke sikker på... 7285406[/snapback] jo de har det, ikke passer kontakta heller. men har jo alltids USB lading og adaptere. men spørs om marketplace virker i norge, zune's musikkbutikk Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ja, men du kan jo kjøpe musikk fra andre butikker også da... Men det er jo et problem hvis du er på ferie i en lengre periode uten tilgang på pc... Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Ja, men du kan jo kjøpe musikk fra andre butikker også da...Men det er jo et problem hvis du er på ferie i en lengre periode uten tilgang på pc... Hvilke andre musikkbutikker? Allofmp3.com og evt. andre som selger mp3 format går selvsagt bra, men MSN og WMA med DRM kan du bare glemme. Zune spiller ikke "PlaysforSure" filer. Endret 14. november 2006 av simfan Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 jeg vil anbefale iPod, men det er smak og behag etter hva du trenger... Lenke til kommentar
Pandreas Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Ipod frister mest for øyeblikket. Synes zen:m er for stygg og feit.. Zune blir meningsløs.. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det burde jo funke, men da kan det hende at du får problemer med lading, siden USA har en annen volt styrke i sttikk kontakter...Men det er jeg ikke sikker på... 7285406[/snapback] går d ikke hvis du får tak i en trfo fra 120-230v da? Mener jeg ser sånne på butikken rett som d er.... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det burde jo gå... Men personlig ville jeg ikke tatt sjansen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå