Karstenø Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Keira Knightley har gjort det klar for Pirates-produsentene at "- At the World's End" blir hennes siste opptreden i "Pirates of the Caribbean"-konseptet. Les mer Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Tja, jeg kan vel ikke si jeg syns det er et stort tap for konseptet. Kaptein Jack Sparrow kjører skuta i riktig retning uansett. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Skjønner godt at hun vil gi seg med effekt-sirkuset. Jenta har bevist at hun har langt flere strenger å spille på i andre filmer, håper bare ikke hun forsvinner i obskure småfilmer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 En tredje Pirates of the Caribbean? Christ..snakker om å melke et produkt for absolutt alt altså. Oppfølgeren (nr 2 altså) var jo helt elendig og de skal melke det ENDA mere? O M G sier jeg.. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En tredje Pirates of the Caribbean? Christ..snakker om å melke et produkt for absolutt alt altså. Oppfølgeren (nr 2 altså) var jo helt elendig og de skal melke det ENDA mere? O M G sier jeg.. 7287426[/snapback] Jeg er helt uenig i at nr 2 var elendig. Når filmen var ferdig føltes det som jeg nettop hadde satt meg, med andre ord var den direkte bra underholdning. Toeren viste jo rimelig klart at en treer var på vei (For de som ikke viste det i forkant) Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Helt enig med FIndus her. Og ja, de som har sett Dead Mans Chest og ikke skjønte at det kommer en 3er fulgte ikke mye med Dead Mans Chest var fantastisk bra, musikk, action, skuespill og humor var på plass. Kule effekter gjorde ikke filmen noe dårligere heller. Historien er vel ikke 100% men om man forventer det av en eventyr film så tror jeg man må lete lenge. Pirates of the Caribean er et friskt pust i et ellers så utrolig oppbrukt Hollywood. Mest takket være Johnny Depp som er en utrolig skuespiller. On topic: At Keira gir seg er vel ikke annet enn et visuelt tap for filmen, dama er drit lekker! Men hu er ikke uerstattelig Cpt. Jack Sparrow derimot er totalt uerstattelig, og noen andre enn Mr.Depp kan ikke spille han! Endret 15. november 2006 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En tredje Pirates of the Caribbean? Christ..snakker om å melke et produkt for absolutt alt altså. Oppfølgeren (nr 2 altså) var jo helt elendig og de skal melke det ENDA mere? O M G sier jeg.. 7287426[/snapback] før The Curse of the Black Pearl hadde kommet på kino i Norge var det klart at de skulle lage to oppfølgere... så det er yesterdays news. Har ikke hørt om at det skal lages flere enn disse tre og det ligger heller ikke noe info om det på imdb.com så den som lever får se om det kommer fler... Lenke til kommentar
starks Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 toern og treern har vært klar lenge dem ja. med det sagt vil jeg si at toern var en stor skuffelse. kjeeeeeedelig historie, dårlige (teite) effekter og få høydepunkter. unntaket er johnny depp som gjør en fin figur som vanlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg