Gå til innhold

Inspiron 4150 VS Inspiron 8200


eggis

Anbefalte innlegg

Snakket med en selger hos dell i dag angående disse pcene, hun mente det ikke var mye forskjell. Men hun mente at Inspiron 4150 med 32MB ATI Mobility Radeon 7500, 4X AGP 3D ikke var et godt valg om en skulle se dvd med tv-ut.

"dette vil nok hakke en del i forhold til skjermkortet på Inspiron 8200 som har et 32MB DDR nVidia Geforce 4-440 GO 4xAGP 3D" sa hun. Stemmer dette ? Eller prøver hun bare å selge meg en dyrere pc ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe..bullshit.. GeForce 4 er bedre men ATI Radeon 7500 er også et av de beste mobile kortene så det vil ikke være noe problem. Har denne maskinen selv.

 

Uansett er begge PCene et bra kjøp akkurat nå, bra tilbud på 4150, men 8200 har falt noe sinnsykt i pris den siste tiden.

 

Kommer egentlig helt ann på hva du har bruk for, GeForce 4 er et noe bedre kort når det kommer til spill og multimedia og med 8200 har du flere tilkoblingsmuligheter som flere USB, digital lyd og FireWire. Har du en kraftig stasjonær i tillegg så ville jeg valgt 4150, skal du ha en desktoperstatter med flere muligheter ville jeg valgt 8200..

 

[ Denne Melding var redigert av: cyberpet på 2002-11-12 22:37 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...