Dumbo Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Jeg har tenkt å modifisere mitt Aopen HQ45 kabinett. Det jeg hadde tenkt å gjøre var å feste en vifte i front. Men det som er problemet er at der sitter PC'speakeren i veien. jeg kan jo ta å sage bort den plata som sitter der og dermed få bort PC'speakeren ogse.. Men hvor skal jeg gjøre av den etter på?? er det mulig å ta den av plata den satt på å montere den en annen plass i kabinettet?? Håper dere skjønner hva jeg mener... På forhånd takk.. Dumbo _________________ Merry Jul!! Alle sammen.. AMD TB 1,4 GHz 512 MB SDRAM 40 GB IBM 60GXP Asus V7700 GeForce 2 Pro Windows 98 SE :sad:.. hehe [ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2001-12-16 20:33 ] Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Hei har samme kabinett og det jeg gjord var å drite i hele pc speaker(ikka nok det i 286 og 486). Så nå har jeg to 80mm i fronten. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Broren min har et slikt kabinett, stygt som faen synes jeg da, men det skal modifiseres med en 120mm i front ( pc speakern flytter vi på sia av kabinettet) og 2 80mm bak over kortplassene (det er akkurat nok plass ). Selve kabinettet skal males metallic blå (mørk farge) med detaljer i sølv og alle leds byttes ut med blåe Eventuelt (hvis vi skaffer nok penger :sad: ) blir det et ovalt vindu på sia med lys (blått så klart). Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Pc Speakeren kaster man :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Pc-speakeren kan være fin å ha til "feilmeldinger" under oppstart. Fest den med litt dobbelsidig tape, hvor som helst i kabinettet. Det er god plass til to 80mm vifter i fronten uten å fjerne pc-speakeren, men den må bort hvis du skal bruke ei 120mm vifte der. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Det er jo bar å teipe eller lime den en annen plass. Ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 På mobo'et mitt så er det PC-speaker innebygd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå