Battone Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Husker ikke hvilken kanal han var på, tv2 kanskje? Han hadde forkjærlighet for italiensk, liten fyr, uten hår på hodet, energisk.. Noen som kan hjelpe meg på veien. Prøver å finne noen oppskrifter av ham, men kommer ikke på navnet.. Er vel 2-3 år tilbake sist jeg så ham på tv.. Endret 13. november 2006 av Battone Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Erling Stenersen Sundal? Han var med på Farmen et år også, og har så vidt jeg vet vært på tv som kokk flere ganger. Har vel vært norgesmester i kokkekunst også. Er ikke sikker på om det er han du mener, men han var den første jeg tenkte på når jeg leste innlegget ditt. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Nei, dessverre ikke ham.. Denne fyren var liten og tynn.. Ikke dumt forslag for det. Kom gjerne med flere forslag, er helt blank selv, alle forslag hjelper.. Endret 13. november 2006 av Battone Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Trond Moi har jo lite hår på hodet. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Denne fyren var bestandig glattbarbert. Er egentlig litt sur på meg selv nå.. Til vanlig klarer jeg å søke meg ut av slikt, men står bom fast.. PS; Er ikke Moi.. Endret 13. november 2006 av Battone Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Nei har du sett, navnet martin poppet opp i hodet mitt og vips så fant jeg ham.. Ole Martin Alfsen Her er noen tv-klipp.. http://www.aperitif.no/index.db2?id=77154 Dagen er reddet. Begynte å bli redd for at jeg skulle gå å tenke på dette i 3 timer til... Endret 13. november 2006 av Battone Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Aha. Gratulerer med at du fant det ut selv. Jeg var helt blank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå