exin89 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Får signal error på skjermen min, har høyerer refresh rate enn den klarer, Hvordan kan jeg få nullstilt skjermoppløsninga, for å få bilde på denne skjermen. Er nVidia skjermkort, GeForce 4 Ti4600, med nyeste Forceware driver. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Når Windows starter, før du får opp den linja hvor det er grønne prikker som beveger seg horisontalt, trykker du F8 og velger sikkermodus. Så velger du ny refreshrate, trykker "apply/bruk" og restarter. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Når Windows starter, før du får opp den linja hvor det er grønne prikker som beveger seg horisontalt, trykker du F8 og velger sikkermodus. Så velger du ny refreshrate, trykker "apply/bruk" og restarter. 7277854[/snapback] Fungerte ikke i sikkerhetsmodus, men jeg valgte en mode som het for, "start widows in VGA mode" og da fungerte det etterpå. Edit: jeg har Blå prikker, og det heter vel egentlig Win loading screen!? Endret 13. november 2006 av exin89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå