Chrispo_ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 jeg lurer på hvilke mobiler dere synest er best. Det beste mobil merke er Nokia Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Slike tråder har vel vært oppe en del ganger før. Du kommer heller ikke med noen begrunnelser for hvorfor Nokia er det beste mobilmerket. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Den beste mobiltelefonen som finnes er Motorola T192. *nnnnggghhhh* -snubbel Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Man kunne like gjerne spørre om hva slags mat man synes er best...... Dette er helt subjektivt og har vel mer med smak og behag å gjøre. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 det er en del slike poster fra før av... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 "Nokia er best fordi man kan spille Snake, også har den logoer og ringetoner og sånn." Det sa vi da jeg var fjortis i hvert fall. Lenke til kommentar
Chrispo_ Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 det er det helt sikkert kornelen, men jeg ville teste om det var noen respons Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Finnes ikke noen fasit på hvilken telefon som er best.. Alle har forskjellige behov, og synspunkter, så det er bare umulig Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg syns Sony Ericsson T68i er best. Den har en skjerm på 101 x 80 piksler med 256 farger. Alikevel syns jeg skjermen er like skarp som en standard skjerm i dag. Batteriet (et godt brukt batteri) holdt 2 uker i stand by, og etter 20 minutter var det 80 % oppladet. Det var dessuten en mobiltelefon som var svært avansert for sin tid. Konkurrenten var Nokia 3510i som hadde en skjerm du ikke greide å se noe på. T68i var MYE bedre. Når det kommer til produsent, så mener jeg Nokia er best. Jeg bruker selv Sony Ericsson, og det passer mitt behov, men generelt syns jeg Nokia er best. De har de mest avanserte mobiltelefonene, best utvalg, kan tilby avanserte mobiltelefoner i en grei pris og størrelse for dem som ikke vil ha TS og de kan også tilby enkle mobiltelefoner, samt markedets billigste mobiltelefoner. De har mer erfaringenn mange andre produsenter, og det er ikke uten grunn at annenhver mobiltelefon er en Nokia! Ps: Syns poster uten begrunnelse bør slettes. De er jo totalt meningsløse. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er vel også en totalt meningsløs tråd, ialfal slik trådstarter har starta den. Bør nesten være en mal, eller hva man SKAL ha med i begrunnelsen. Ikke bare si at nokia er best etc. -Pixi Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 "Nokia er best fordi man kan spille Snake, også har den logoer og ringetoner og sånn." Det sa vi da jeg var fjortis i hvert fall. 7280087[/snapback] Jeg husker snake! snake var digg da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 "Nokia er best fordi man kan spille Snake, også har den logoer og ringetoner og sånn." Det sa vi da jeg var fjortis i hvert fall. 7280087[/snapback] Jeg husker snake! snake var digg da 7285870[/snapback] Har enda snake på min Nokia 6070 men ikke det samme som før.. før var det dødskult.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 En annen fin ting med Nokia var at det var de eneste mobilene man kunne sende sånne bamsemeldinger til uten at "bildet" ble helt forvrengt. I dagens verden med megapixler og mms er det ikke like sjarmerende. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nokia 3210 er den beste telefonen, basta. Snake (nei, nei, ikke Snake, ORM!!) og rotation. Fantastisk tlf. Kunne ha logo, sende og motta bildemeldinger av den gode gamle typen i tillegg til at den var uten stygg ekstern antenne. Har fremdeles et fungerende eksemplar. Har gjort sport av å holde den strøken, så det er nytt deksel og greier på den! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Tråder der hovedinnlegget er en bastant påstand uten begrunnelse stenges. Brukeren er forøvrig en spambruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg