MrL Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Vel nå sitter jeg her med denne pcen, og lurer på hvilket spill jeg skal kjøpe. Tenkte jeg skulle kjøpe et spill som krever veldig mye, eller har veldig høye systemkrav, så jeg får testa ut pcen skikkelig! Hva er det mest krevende spillet du har vært borti? Eller hva er det beste eyecandy spillet? Endret 13. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Just Cause er jo et eyecandy spill. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Call of Juarez Half Life 2 episode 1 Battlefield 2142 Need for speed Carbon Hitman blood money Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Om du er ute etter eyecandy er Oblivion et sikkert kjøp. Teknisk krevende er det og. Men selv på medium eller lav instilling ser spillet unektelig vakkert ut. Driver fremdeles å prøver å spille rundt spillet, men har store problemer med å komme gjennom oppdrag siden jeg plutselig befinner meg på vandring uten mål og mening. Half-Life 2 og HL2: Episode 1 er vel ikke det mest teknisk krevende spillet per i dag, men måten Valve legger opp historien samt level designet er så forbanna rikt, gjør at spillet er verd å få med seg bare for å opplevel det. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det virker det som Gothic 3 er ekstremt krevende for pcen Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Okei hehe, mange gode tips. Skal få se om jeg får testa ut pcen litt mer snart;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå