Grønning Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Heisann. Skal ønske meg 2 stk headset til jul. Til både mp3-spiller, og data. Jeg trenger noen som er behagelige å ha på seg, og som har god lyd. Pris, maks 1000,- Noen som har et eller to å anbefale? Endret 13. november 2006 av Flippy92 Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 26. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Ingen som har noen å anbefale ? Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Koss PortaPro hvis du er avhengig av å ha de med deg, men samtidig ikke nødvendigvis trenger å ha dem i lomma. Funker fett både til PC og MP3-spiller for min del. Om du derimot har behov for noen små sånne du putter i øra, så kan jeg anbefale noen av de som ofte kaller "in-ear", har hørt at de skal gi et godt lydbilde med fyldig bass. Har ikke selv testet disse, men ville ikke overrasket meg om de er gode.. Ellers er finnes det vel også sånne digre dyre headset, har ikke prøvd for mange sånne, men regner med at de funker bra de også Lenke til kommentar
JensL Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Trenger du mikrofon? Er det en fordel at de demper støy utenfra? Maks 1.000,- totalt for begge? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Som Espenhh påpeker, Koss Porta Pro er kos, bortsett fra om du hører på de i 5 timer eller mer sammenhengende. Da er de ikke snille møt øra (i hvert fall ikke øra mine.. ). Så om du ska bruke de foran pc'n ville jeg ønska meg noen andre, men jeg regner med at det er derfor du ønsker deg to? Jeg ønsker meg pc-headphones te jul, så håper det kommer noen fine forslag her (: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Til data er Icemat Siberia fantastisk og ha på seg og lyden er upåklagelig. Det er ihvertfall det beste valget hvis du bare skal ha det ved dataen. Det er ikke så bra å ta med seg for det er en del som har klart å få brudd på plasten Til mp3 er jo portapro bra ja, dem er kompakte og har god lyd Endret 27. november 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Likte disse fra Scullcandy jeg. Bruker de nå, og er good bass i de. Men det følger ikke med volumkontroll som det står, den styrer "ristinga" på bassen. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Kan anbefale Icemat Siberia In:Ear, fantastisk passform og meget god lyd. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Synes Icemat Siberia er meget ubehagelige å ha på. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Synes Icemat Siberia er meget ubehagelige å ha på. 7376278[/snapback] jøss, jeg kjenner ikke at jeg har dem på jeg. kan ha dem på i flere timer Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Hvordan ubehagelige da? Presser de? Føler du en kant i øret? Mulig de er for store for øregangene dine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå