Gå til innhold

Falconbridge, Kristiansand nattbilde.

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns det er viktig at horisonten er rett på slike bilder :)

7276452[/snapback]

Jeg skylder på at havnen er skjev...

7276602[/snapback]

Da må du holde kameraet skjevt da, slik at bildet får en rett horisont. Er jo bildet du skal ha kritikk på vel, og ikke havnen?

Lenke til kommentar
Bilde

Hva synes dere? Noe jeg bør tenke spesielt på når jeg tar slike bilder?

7276133[/snapback]

Lang lukkertid (minimum 30sec), liten blender, forsiktig med bruk av autofocus/zoom, finne passe ISO og ett stødig stativ. Du har fått en fin refleks i sjøen. Som du har kuttet av. Kanskje en mer spennene forgrunn (?) istedet for en høy himmel som allikevel er for mørk.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke være frekk mot noen som helst her, men denne her kan være av interesse. På det bildet satt jeg med et 15 cm høyt 50kroners stativ, der skruen til hodet var løs. Skal ikke skylde på dette, men det var slik forholdene var. Men greit. Trenger ikke få noe mer kritikk på bildet. Dere må gjerne ta en titt på de andre bildene som ligger i galleriet, og gi kritikk på de, dog da på DA og ikke her.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke være frekk mot noen som helst her, men denne her kan være av interesse. På det bildet satt jeg med et 15 cm høyt 50kroners stativ, der skruen til hodet var løs. Skal ikke skylde på dette, men det var slik forholdene var. Men greit. Trenger ikke få noe mer kritikk på bildet. Dere må gjerne ta en titt på de andre bildene som ligger i galleriet, og gi kritikk på de, dog da på DA og ikke her.

7279002[/snapback]

Hæ? :no: Du ba jo om å få tips? Oki. Er nybegynner her og kjenner ikke helt netiketten. Sorry.

Lenke til kommentar

7279002[/snapback]

Hæ? :no: Du ba jo om å få tips? Oki. Er nybegynner her og kjenner ikke helt netiketten. Sorry.

7279151[/snapback]

Nei, siktet ikke til deg. Du ga faktisk veldig god konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...