Gå til innhold

Spesiell, lav tåke på Kløfta!

fredstian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig fint bilde, men den store busken ble for dominerende. Crop den vekk, så blir det perfekt.. :D

7276113[/snapback]

Busk og busk fru Blom?

Men må si meg enig. Treet ødelegger.

7276142[/snapback]

Litt rask over tastaturet, men det er et tre, riktig. Gidder ikke diskutere det her, men alle skjønte hva jeg mente anyway.. :p

Lenke til kommentar

Dette likte jeg, men enig med de foregående, Furua blir litt dominerende, jokk den bort til omtrent det kraftigste partiet på den nederste delen...om du skjønner :)

Edit: Jeg ville også klonet vekk den greinen som stikker fram ca. midt på venstre side av bildet.

Endret av Bjorhus
Lenke til kommentar

Er egentlig ganske enig i at treet er dominerende, men tror faktisk jeg likte bildet litt sånn... :)

Bjorhus: På wallpaperen på pc'en har jeg klonet vekk akkurat den greina,men det er ikke den versjonen jeg la ut på nettet av en eller annen merkelig grunn... :)

Hva synes dere om dette da, er ikke helt sikker på den biten med gjerdet, om det skulle vært croppet bort eller ikke. Jeg prøvde, men synes det virket litt kjedelig somehow!

IMG_1841.jpg

Sånn som dette blir litt "kjedelig" igjen synes jeg... <-- link,ble litt mye bilder på en gang!

Lenke til kommentar
Fint bilde, men jeg mener det ALT for mørkt!

Tok meg friheten og lekte litt med bildet ditt i PS.

Hentet fram mer detaljer i forgrunn og i skyene..

7276939[/snapback]

WOW! :dribble:

Det var stor forskjell, hva har du gjort i ps? skrudd opp kontrasten og lys styrken eller lekt deg med kurvene?

Synes kanskje det ble litt for mye farger,ser jo nesten tegnet ut. Spesielt det grønne ble det litt mye av, dessuten var det ikke sånn det så ut i virkeligheten.

Men bildet i seg selv synes jeg så bedre ut etter du fikset på det! :yes:

Utrolig artig med tilbakemeldinger på bilder, det må jeg si! :)

Lenke til kommentar
Fint bilde, men jeg mener det ALT for mørkt!

Tok meg friheten og lekte litt med bildet ditt i PS.

Hentet fram mer detaljer i forgrunn og i skyene..

7276939[/snapback]

WOW! :dribble:

Det var stor forskjell, hva har du gjort i ps? skrudd opp kontrasten og lys styrken eller lekt deg med kurvene?

Synes kanskje det ble litt for mye farger,ser jo nesten tegnet ut. Spesielt det grønne ble det litt mye av, dessuten var det ikke sånn det så ut i virkeligheten.

Men bildet i seg selv synes jeg så bedre ut etter du fikset på det! :yes:

Utrolig artig med tilbakemeldinger på bilder, det må jeg si! :)

7277092[/snapback]

Gjorde ikke så mye, justerte litt i shadows/highlight, da jeg som sagt mener at bildet er for mørkt. Har også justert fragemetningen, mulig jeg tok i for mye, men, det KUNNE sett sånn ut ;)

Lenke til kommentar
Er egentlig ganske enig i at treet er dominerende, men tror faktisk jeg likte bildet litt sånn... :)

Bjorhus: På wallpaperen på pc'en har jeg klonet vekk akkurat den greina,men det er ikke den versjonen jeg la ut på nettet av en eller annen merkelig grunn... :)

Hva synes dere om dette da, er ikke helt sikker på den biten med gjerdet, om det skulle vært croppet bort eller ikke. Jeg prøvde, men synes det virket litt kjedelig somehow!

IMG_1841.jpg

Sånn som dette blir litt "kjedelig" igjen synes jeg...  <-- link,ble litt mye bilder på en gang!

7276672[/snapback]

Hei folkens. Synes dette var best. Gjerdet nede til venstre synes jeg var bra. Det danner liksom en trekant med treklyngen i det fjerne bak og det lille treet til høyre. Kunne kanskje beskåret himmelen slik at bildet ikke får den "delt på midten" faktoren.

Endret av licnep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...