monkeyboogie Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg vet ikke om dette er postet i riktig avdeling på forumet. Jeg skal ta imot noe på msn, å det går utrolig sakte, ett bilde på 222kb kan ta evigheter å motta mens andre steder jeg kan laste ned i full fart, alt dette kom etter jeg skiftet antivirus program, jeg har sjekket innstillingene på programmet men finner ingenting om at det sperrer noe på msn. Tips? til hva som kan være galt. Lenke til kommentar
_reIdar Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 du har vel ikke tilfeldigvis skiftet til Kaspersky?? har samme problemet selv skjønner du, så et svar hadde blitt satt pris på Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Dere har lukkede porter Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Hvorfor gikk det fort når jeg hadde norton da? å hvorfor funker alt annet i maks fart. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Dere har lukkede porter 7276643[/snapback] Hvilke porter da? Har også hatt samme problemet. Chatting går greit men webcam og filoverføring er helt sirup. Har forøvrig Trend antivirus. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Skru på UPnP i Windows og ruter hvis du har mulighet til det. I Windows gjøres det under Legg til/fjern programmer, Legg til/fjern Windows-komponenter og nettverkstjenester om jeg husker riktig. Skal gå mye raskere da. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har et litt "krøkkete" nettverksoppsett hjemme, windows og aksesspunkt/switch støtter uPNP men på bredbåndsmodemet må det nok gjøres manuelt. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har et litt "krøkkete" nettverksoppsett hjemme, windows og aksesspunkt/switch støtter uPNP men på bredbåndsmodemet må det nok gjøres manuelt. 7281459[/snapback] Står bredbåndsmodemet som bridge? Da skal du ikke trenge å gjøre noe med det... Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Siden det ikke funker kan vi kanskje anta at bredbåndsmodemet *ikke* står i bridge modus? Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 MSN bruker disse tcp-portene for filoverføring: 6891-6900 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå