Abnorm Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ønsker nå og gjøre en liten oppgradering, men vil denne gang forhøre meg med dere. Sist jeg oppgraderte kjøpte jeg Intel Pentium D, uviten om Core2 Duo som var like rundt hjørne. Da hadde jeg ventet. Har nå forstått det slik at jeg ikke kan bruke mitt "nye" hovedkort til oppgradering. Jeg ønsker nå å bytte min Pentium D til Core2 Duo, men nå som sist.... ligger det en ny prossesor rundt hjørne. (Fire kjerner) Jeg ønsker meg derfor et hovedkort som støtter Core2 Duo og den kommende firekjerners prossesoren. Har nå sett meg ut "Core 2 Duo E6600", vil det komme nye Core2 Duo modeller i den nærmeste fremtid? Og litt OffTopic... Når kommer DX10 kortene til ATI? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hei, prisklasse? 7276052[/snapback] Det er ikke så viktig... regner med å måtte betale rundt 2500,- ?? Har ikke kjøpt kort som har vært billigere enn det tidligere... men om prisen kommer opp i 4000,- da blir det drøyt.. Har tittet på desse kortene. Hva er forskjellen og støtter de 4kjerner?? Asus Striker Extreme nForce-680i Asus P5WDG2-WS PRO Kan jo nevne at jeg ikke overklokker. Endret 13. november 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
.dat Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 De støtter 2 og 4 kjerner ja, men om du vet at du aldri skal kjøre SLI. Så synes jeg 680i serien blir bortkastet. Da kan du like godt gå for en billigere løsning. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det en spesiell grunn til at du skal ha så dyre hk? Hvis ikke så klarer du deg i lange baner med et p5b til rundt tusen lappen... edit: 4 kjerner blir dyrt i starten, jeg ser ikke på dette som noen fornuftig oppgradering på lenge enda. Det er noe helt annet med p4 til c2d... Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg sikler nå etter dette jeg. Men det er ikke i det hele tatt på grunn av Core2Quad-støtten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå