Gå til innhold

denne gangen skal jeg skryte av komplett!

Anbefalte innlegg

Jeg har som noen av dere andre her kansje har lagt merke til hat problemer med en datamaskin jeg fikk fra komplett og jeg sendte inn maskinen mange ganger. jeg ringte og ville så gjerne ha pengene tilbake, og dette skjedde :D komplett ha faktisk ikke nødt å gi tilbake pengene heller, for den var ikke sendt inn for samme feilen.

Men dette var kjempebra komplett :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bruker selv nesten uten unntak Komplett.no, har ikke noe å utsette på de. Klart det finnes billigere nettbutikker, men tviler på at noen av de kan måle seg med kundeservicen til komplett.

Har hatt noen retursaker over årene, sist tilfelle var 2 stk Samsung SpinPoint disker. Jeg pakket de inn i bobleplast og puttet de i en norgespakke sammen med et kortfattet brev uten returlapp.

To dager senere fikk jeg mail om at to nye disker var på vei! Mine erfrainger med komplett er at om man er oppriktig med dem er det sjelden noen problemer.

Det er rett og slett alt for mange selskaper i dag som ikke har peiling på kundeservice! Selv om de vet hvilke lover som gjelder virker det som det er mange av butikkene som "prøver seg" IKKE BRA!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...