pong Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg har lenge hatt en winchester 3000 prosessor, den drar på åra og jeg tenker å bytte den ut så fort jeg får litt mer peng. Men uansett så har jeg oppdaget noe rart, eller jeg tror det er rart. Via sensorene får jeg vite at CPU tempraturen er på 55 grader i 2d modus, i 3d modus er jeg ikke helt sikker. Men er ikke det veldig høyt? Jeg ble misstenksom da viftene bråkte mer en normalt. Gammel pasta? Eller er jeg bare paranoid? Forresten: Jeg overklokker ingen ting da prosessoren jeg fikk var ikke særlig glad i det. En annen ting er at hovedkortet vistnok skal være ganske så varmt det også, rundt 50-52 grader. Normalt? Er et DFI lanparty SLI DR expert. Endret 13. november 2006 av pong Lenke til kommentar
Megern Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Den tempen der likte jeg ikke helt nei. Du kan jo prøve å bytte kjøler eller pasta Endret 13. november 2006 av Megern Lenke til kommentar
pong Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Søren å, håpte det bare var min paranoia. Får ta den ut å se, sikkert bare kjølern som får dårlig kontakt. Eller pastaen feiler, heldigvis så har jeg godt med arctic silver. Endret 13. november 2006 av pong Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 cpuen bør ligge på under 60 grader ved maks Load. hovedkort pleier somregel å ligge på ca 40 grader, hvis du monterer en ekstra kabinettvifte i kabinettet ditt vil kansje hk-tempen bedre seg.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Den er varm den prosessoren, men det virket som om det var en normal tempratur. Så lenge maskinen din er stabil trenger du ikke bry deg. Men har du kabinett vifter? Det kan få ned tempen+åfjerne gammelt støv fra kjølerillene. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 min ligger på ca 45 idle og 65 ved load men så har jeg en P4 3,6ghz prescott @ 4,35Ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå