mureren Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 vurdere å kjøpe familiebil tenkte en 520i stasjonsvogn 2000mod og oppover ca 200000 flis er det noe jeg bør være på vakt etter?eller er det ett bedre alternativ må være stasjonsvogn. takk for alle svar Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei! Flott bil du har tenkt å kjøpe deg! Er du ute etter skikkelig informasjon er bilforumet.net stedet å gå Får mye hjelp der Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei Har du vurdert Suzuki Grand Vitara? Lenke til kommentar
hobbis Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 sammenligne du suzukien med bmw'en?? det blir helt feil og skrive det at han kan vurdere suzuki, det er mange klasser under bmw'en. Det er ikke rettferdig å sammenligne disse to bilene. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 hmm prøv å finn en med diesel i stedet, 2 liter sekksern er veldig lat spesielt med auto, og så er den noe tørst og kan ettervert bli vanskelig å selge igjen da folk flest vil ha biler som bruker lite drivstoff helst diesel. pass på at bmw har generelt dyrere service og deler enn andre bilmerker. hvorfor ikke mb e klasse, ja hvet at de har et rust problem, eller en volvo v70 mye lettere å selg igjen, men den også er noe tørst med bensinmotor. ellers så må jeg jo si at sekkser lyden til bmw er noe av det råeste lyden man får tak i da. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det er ikke sikkert du bryr deg om motor, men 520 er litt daff ja.. Hvis du ikke kjøper 2002 (?) og oppover, da er det 170hk, som er overkommelig. Ville heller gått for 523,25, eller 28. Lenke til kommentar
Nemesis1988 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hvis du vurderer BMW e39 520ia, så ville jeg anbefalt deg å sjekket ut denne siden, dette er da ett helt clean BMW forum. e39 er fantastisk flotte biler, hvis du vurdere å kjøpe en, så ønsker jeg deg lykke til, Utrolig bra biler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå