Heilage Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vitsen er vel at andre skal slippe den utgiften som du og jeg hadde. Desverre kom høyresvina og torpederte opplegget som var startet - men nå kommer det for godt, uten reklame... 7294646[/snapback] Gratis skolebøker på videregående nivå er et onde om statens skal finansiere det. Jeg husker bøkene vi hadde på barne- og ungdomsskolen. Det er bedre at bøkene er delvis reklamefinansierte (i form av begrensede mengder reklame, og så lite som mulig midt i boka, kanskje imellom kapitlene) slik at skoleelever skal slippe å betale i dyre dommer. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Gratis skolebøker på videregående nivå er et onde om statens skal finansiere det. Jeg husker bøkene vi hadde på barne- og ungdomsskolen. skal slippe å betale i dyre dommer. 7295424[/snapback] Tilsluttes. Har aldri skjønt poenget med at VGS-bøker skal oppdateres annet hvert årt, men tar staten over blir det vel hvet 35. år i stedet. Utdaterte lefser fulle av faktafeil blir resultatet. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Litt reklame hadde vel ikke skadet i VGS-bøkene. Tror ikke den gjennomsnittlige VGS-elev føler at h*n må kjøpe det som blir reklamert for. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Alt jeg kan si er hold Reklame vekke Fra skolen det er et sted får og lære ikke se på Reklame Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er absolutt ikke for reklame i skolebøkene,syns ikke skolen skal vær en arena for kjøpepress blant ungdommer. Gleder meg den dagen skolebøker blir gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå