Gå til innhold

Vil reklame i skolebøker dekke alle kostnadene ?

Anbefalte innlegg

Vitsen er vel at andre skal slippe den utgiften som du og jeg hadde. Desverre kom høyresvina og torpederte opplegget som var startet - men nå kommer det for godt, uten reklame...

7294646[/snapback]

Gratis skolebøker på videregående nivå er et onde om statens skal finansiere det. Jeg husker bøkene vi hadde på barne- og ungdomsskolen.

Det er bedre at bøkene er delvis reklamefinansierte (i form av begrensede mengder reklame, og så lite som mulig midt i boka, kanskje imellom kapitlene) slik at skoleelever skal slippe å betale i dyre dommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratis skolebøker på videregående nivå er et onde om statens skal finansiere det. Jeg husker bøkene vi hadde på barne- og ungdomsskolen. skal slippe å betale i dyre dommer.

7295424[/snapback]

Tilsluttes. Har aldri skjønt poenget med at VGS-bøker skal oppdateres annet hvert årt, men tar staten over blir det vel hvet 35. år i stedet. Utdaterte lefser fulle av faktafeil blir resultatet.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Litt reklame hadde vel ikke skadet i VGS-bøkene. Tror ikke den gjennomsnittlige VGS-elev føler at h*n må kjøpe det som blir reklamert for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...