Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg må vell ha orginal eske da eller ? 7425853[/snapback] Nei. Hva slags ram anbefaler dere ? 7431380[/snapback] Se hva hovedkortet støtter. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) I dag oppleve jeg første restart eller jeg tok ut ene brikka Edit: En link til hovedkortet så kan dere finne ut hvilken ram som passer best. Endret 7. desember 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 En link til hovedkortet så kan dere finne ut hvilken ram som passer best. 7447730[/snapback] Hvorfor skal vi gjøre jobben for deg? Dette står på siden: - Dual-channel DDR2 800/667/533 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) hey du må ta ein systemgjenoppretning, det gjør du ved å trykke ein knapp når du starter pc-en.. du mister ingen instalerte programer... så bare ta ein systemgjenopretting av Windows filene... det skal hjelpe (verdt eit forsøk) EDIT: blei tipsa av ein i klassen, det hjalp hos meg, no har eg aldri sett den plagsom blue screenen meir.. Endret 14. desember 2006 av xersess Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 hey du må ta ein systemgjenoppretning, det gjør du ved å trykke ein knapp når du starter pc-en.. du mister ingen instalerte programer... så bare ta ein systemgjenopretting av Windows filene... det skal hjelpe (verdt eit forsøk) EDIT: blei tipsa av ein i klassen, det hjalp hos meg, no har eg aldri sett den plagsom blue screenen meir.. 7503938[/snapback] Hvilken som helst knapp ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Nå har jeg prøvd og satt i den andre ram brikka igjen, og nå restartest det oftere, er dette et tein på at det kan være rammen som ikke virker 100% ?? Edit: Er dette et godt erstatnings sett ? mvh anki Endret 17. desember 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Fine brikker det der, men hva med å prøve en annen produsent siden du i utgangspunktet hadde problemer med akkurat OCZ? Selv syns jeg de lager gode briikker, men ikke halle hovedkort som liker brikkene deres... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Fine brikker det der, men hva med å prøve en annen produsent siden du i utgangspunktet hadde problemer med akkurat OCZ? Selv syns jeg de lager gode briikker, men ikke halle hovedkort som liker brikkene deres... 7524103[/snapback] Tenkte på en annen produsent jeg og... Kingston ? Noen forslag til et sett? helst under 3k. Endret 17. desember 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Fant et sett her! kanskje det hadde vært noe? Ser det er en som har samme hovedkort som meg og som anbefaler bikkene.. Er bare og håpe at jeg får igjen pengene for de jeg kjøpte hos netshop da.. Noen som har erfaringer med det? Tips til hva jeg skal si ? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er helt random når den fryser eller? Jeg bare så at du har et skjermkort, som jeg og flere andre har hatt problemer med... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hey du må ta ein systemgjenoppretning, det gjør du ved å trykke ein knapp når du starter pc-en.. du mister ingen instalerte programer... så bare ta ein systemgjenopretting av Windows filene... det skal hjelpe (verdt eit forsøk) EDIT: blei tipsa av ein i klassen, det hjalp hos meg, no har eg aldri sett den plagsom blue screenen meir.. 7503938[/snapback] Hvilken som helst knapp ? 7509736[/snapback] ja på min pc er det ein knapp for å system gjenoppretting... det er ein bestemt knapp, men den skal stå der.. kan selfølgelig vere annaleis på din pc... har ikkje så mykje peiling på det der, men blei tipsa av ein kompis, og det hjalp no her.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 hey du må ta ein systemgjenoppretning, det gjør du ved å trykke ein knapp når du starter pc-en.. du mister ingen instalerte programer... så bare ta ein systemgjenopretting av Windows filene... det skal hjelpe (verdt eit forsøk) EDIT: blei tipsa av ein i klassen, det hjalp hos meg, no har eg aldri sett den plagsom blue screenen meir.. 7503938[/snapback] Hvilken som helst knapp ? 7509736[/snapback] ja på min pc er det ein knapp for å system gjenoppretting... det er ein bestemt knapp, men den skal stå der.. kan selfølgelig vere annaleis på din pc... har ikkje så mykje peiling på det der, men blei tipsa av ein kompis, og det hjalp no her.. 7528207[/snapback] har prøvd det der nå, men uten hell.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Det er helt random når den fryser eller? Jeg bare så at du har et skjermkort, som jeg og flere andre har hatt problemer med... 7527048[/snapback] Den restarter helt plutselig ja. Kan restarte om jeg ikke bruker den og. Tror jeg har et annen skjemkort, som er pci kan prøve det! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hmm, men da er det sikkert ikke det Min bare gjør det når jeg er i tunge 3d-spill/programmer, eks 3dmark06 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Skal jeg prøve og bytte ram da eller? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har ikke fått noe restart enda etter at jeg satte i et annet kort! Men får se om det kommer en etterhvert. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Har fått noen restarter igjen nå. Og har tenkt til og gjøre noe med saken. Er det smarteste og få byttet i en annet ram sett? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Ingen som har noe råd og gi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har du testet med Memtest86? Den tester ram svært intenst, og vil derfor gi deg svar på om det er der problemet ligger. Hør med butikken, så får du sikkert byttet brikkene på garanti. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Har kjørt den teste i 24 t ca. Men fant ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå