Gå til innhold

mp3 organisator

the-wiking

Anbefalte innlegg

Hjelp! office xp cliporganizatoren har sluttet å virke,jeg bruker den til å søke igjennom mine 7ooo mp3. Bruker xp prof os, organizeren har virket helt til jeg ved en feil slettet mappen i mine klipp, har prøvd å avinstallere og installere på nytt men da finner den kun noen få mp3, hva er feil???

Kan noen anbefale ett annet program jeg kan søke etter mp3 lik den som office har eller bedre. Takker dere alle som er her inne mange flinke og hyggelige folk mot oss helt grønne :eek:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker best MusicMatch, som spiller, ripper, og som organiserings/DJ verktøy.

Minusen er at den koster, og ikke alle var like smarte som meg og kjøpte den med livstids oppgradering på tilbud for 19$ for 4-5 år siden.. har -ikke- angret på de pengene!!

MusicMatch er helt fantastisk til ¨å organisere mp3'er og til å tagge (og auto-tagge) de med.

Ingen over ingen ved siden, etter min mening.

http://www.musicmatch.com

Lenke til kommentar

takker for fine forslag. har lastet ned begge. musicmatch er helt perle. LIkte ideen med mp3manager men går det å søke etter filer slik som i officexp??

er litt tungvint når jeg har så mange mp3, eller er det bare jeg som ikke sjønner helt hvordan det funker?? :smile:

Lenke til kommentar
Quote:

the-wiking skrev (2002-11-16 15:00):

takk dargar,musicmatch funkar perfekt, har kjøpt fullversonen, er kjempefornøyd
:eek:
))

Jepp har den eg og? Men er ikke noen som slår denne http://www.musicex.com/mediajukebox/index.html Minusen med musicmatch er rippingen som ikke er bra. Media jukebox 8.0 er mye bedre når det gjelder ripping, Du kan bruke neste alle encoderne i media jukebox. Det kan du ikke gjøre i musicmatch.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...