morra Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) svchost.exe bruker altfor mye CPU-kraft; varierer mellom 25% og 40%... Jeg prøvde å avslutte den men da forsvant det trådløse nettverket Har en følelse av at det speeder opp når jeg stopper all internett-aktivitet med ZoneAlarm. Noen tips til hvordan jeg kan roe den ned litt? Edit: Løst Edit2: Var visst ikke løst likevel Endret 24. november 2006 av morra Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Skaff deg Process Explorer fra Sysinternals (nå en del av Microsoft) og finn ut hvem det er som bruker svchost.exe. Da finner du den egentlige CPU-synderen. Lenke til kommentar
morra Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Det er en tjeneste startet av systemet... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Men svchost.exe er masse programmer dyttet i en pakning. Du må finne ut hvilket service det er. Lenke til kommentar
morra Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg restartet alle tjenestene som gikk an og rebootet maskinen, nå går det som en drøm Takk for svar uansett Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Høyt CPU-forbruk i den tjenesten der kan ha opphav i spyware/virus. Jeg ville ha sjekket maskinen for dette bare for å være sikker. Lenke til kommentar
morra Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Ok, jeg skal sjekke når jeg kommer hjem idag. Takk Lenke til kommentar
morra Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 AVG Free fant ingenting med nyeste oppdateringer. Jeg gidder ikke å bry meg mer om det, så jeg regner saken som løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå