husmann Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Skal hjelpe em venn med å formatere pc'n hans - og det er ikke noe problem. Derimot så har sønnen hans også en passordbeskyttet brukerkonto. Problemet er at sønnen har lastet ned mye "skurv" som har gjort pc'n ustabil og ugrei for å si det mildt. Har jo kjørt det som finnes av "renseprogrammer", googlet på mistenksomme prgrammer og filer som er der, men finner lite som kan hjelpe. Da er formatering tingen. Nå er sønnen blitt nokså fortvilet for alt han har blir også borte hvis jeg formater - fordi han husker ikke passordet lenger. Finnes det noen mulighet til å omgå dette på? Jeg har forsøkt meg som administrator, sikker modus osv, men lite hjelper. Kan noen av dere der ute hjelpe - eller er det bare å klemme til med formatering.......... Endret 13. november 2006 av husmann Lenke til kommentar
husmann Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Fikset - ved å lete her inne. Er igang og alt ok. Sløvt å ikke lete litt her først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå