dao Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Aner ikke om det ligger under rett kategori så ha meg unnskyldt om det er feil! Jeg har et problem hvor jeg ved en feil slettet en fil som ikke skulle slettes og tømte papirkurven like etter, mitt spørsmål er hvordan jeg kan finne den igjen? btw: jeg vet ikke navnet på filen! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) www.getdataback.com eller lignende programvare. Men det viktigeste er at du ikke defragmenterer/skriver til disken. Da er muligheten for at fila du skal ha ut overskries og da blir det mye vanskeligere å få den tilbake,vist ikke umulig.. Endret 13. november 2006 av taz Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Prøv dette gratisprogrammet - Tokiwa DataRecovery Det er ekstremt enkelt å bruke og passer ypperlig til å finne filer man har slettet ved uhell! Endret 13. november 2006 av Kilko Lenke til kommentar
dao Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Ser ut som kameraten min har kommet seg inn på brukeren min, men han takker sikkert dere. På tide at jeg bytter passord nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå