LarZen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Noen andre en meg som synes at user interfacet til PS3 er horribelt dårlig? Det jeg har sett av bilder og filmklipp er jo utrolig kjedelig å fantasiløst. X360 er jo milevis bedre i mine øyne. Nå vet jeg ikke hvor mye du kan justere osv til PS3 enda men det jeg har sett ser dårlig ut. Hva mener folket? Endret 13. november 2006 av _LarZen_ Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Smak og behag. Liker begge jeg Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Noen andre en meg som synes at user interfacet til PS3 er horribelt dårlig? Det jeg har sett av bilder og filmklipp er jo utrolig kjedelig å fantasiløst. X360 er jo milevis bedre i mine øyne. Nå vet jeg ikke hvor mye du kan justere osv til PS3 enda men det jeg har sett ser dårlig ut. Hva mener folket? 7275579[/snapback] XMB - Cross media bar er en kanonbra løsning. Enkelt, elegant og greit. Det tror jeg de fleste som har benyttet det på PSP vil være enig i. Det er ihvertfall min subjektive mening etter å ha benyttet det i ett års tid.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Userinterfacet som er på PS3 passer utrolig bra til en håndholdt maskin som PSP..så jeg forstår ikke hvordan dem tror det "holder" til PS3. Men det kan jo hende dem forbreder på det akkurat som X360 har gjort over tiden. Tiden vil vise, men så langt terningskast 3 for userinterface... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Noen andre en meg som synes at user interfacet til PS3 er horribelt dårlig? Det jeg har sett av bilder og filmklipp er jo utrolig kjedelig å fantasiløst. X360 er jo milevis bedre i mine øyne. Nå vet jeg ikke hvor mye du kan justere osv til PS3 enda men det jeg har sett ser dårlig ut. Hva mener folket? 7275579[/snapback] Om du hadde vært borti PSP, så hadde du nok synes noe annet. Synes interfacet til PS3 er meget lekker. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Noen andre en meg som synes at user interfacet til PS3 er horribelt dårlig? Det jeg har sett av bilder og filmklipp er jo utrolig kjedelig å fantasiløst. X360 er jo milevis bedre i mine øyne. Nå vet jeg ikke hvor mye du kan justere osv til PS3 enda men det jeg har sett ser dårlig ut. Hva mener folket? 7275579[/snapback] Om du hadde vært borti PSP, så hadde du nok synes noe annet. Synes interfacet til PS3 er meget lekker. 7275660[/snapback] Jeg har hatt en PSP så vet åssn det er. Er som jeg skrev at det passer veldig bra på PSP men til en nextgen konsoll så tror jeg folk flest hadde forventet litt....vel litt mere nextgen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Igjen..dette er noe som du sitter å skriver før du selv har prøvd brukergrensesnittet til PS3. Man har som oftest noen "aha" etter man faktisk har prøvd menyene. Vær ikke så kjapp med å forhåndsdømme før du har prøvd det selv hva det har å by på. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Igjen..dette er noe som du sitter å skriver før du selv har prøvd brukergrensesnittet til PS3. Man har som oftest noen "aha" etter man faktisk har prøvd menyene. Vær ikke så kjapp med å forhåndsdømme før du har prøvd det selv hva det har å by på. 7275681[/snapback] Jeg har prøvd PSP sin noe som er helt like. Jeg har sett film som demonstrerer hele grensesnittet så jeg skriver ikke bare ut av ingen ting. Men dette er jo bare min personlige mening. Ville bare se hva folk flest synes her slik. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Syns faktisk det er stilreint og greitt eg, kansje litt for mye stilreint. Men det gjør jobben forsåvidt. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Synes grensesnittet virker ok jeg. Men nå liker ikke jeg for mye dill når det kommer til slike ting. Minimalisme fungerer utmerket for meg hvertfall, særlig når det virker ganske så enkelt å finne frem i menyene etter det jeg har sett på videoer. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 På denne siden kan man se hvordan menyene er strukturert. http://manuals.playstation.net/document/en...ings/index.html Selve navigeringen blir vel som på PSP såvidt jeg har skjønt. Personlig synes jeg de funker helt greit der, og jeg tror ikke de vil plage meg når jeg, om et par års tid, kjøper en prisnedsatt og modifiserbar PS3 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Personlig syntes jeg PS3 sitt brukergrensesnitt mangler litt personlighet, men hvem vet, kanskje det kommer noe form for theme'ing etterhvert? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har prøvd PSP sin noe som er helt like. Jeg har sett film som demonstrerer hele grensesnittet så jeg skriver ikke bare ut av ingen ting. Men dette er jo bare min personlige mening. Ville bare se hva folk flest synes her slik.7275702[/snapback] Jo, men da sitter du forsatt ikke igjen med selve PS3 som er den du rakker ned på. Det er hele poenget mitt. Greit nok at det kanskje ikke fungerte for deg og at det i kombinasjon via PSP ikke var helt det du ønsket, men noen liker faktisk det minimalistisk uten tusen andre fiksmakerier. Og videoer er misvisende og om du så har sett hele grensesnittet så sitter du forsatt inne med et annet inntrykk en om du selv testet hele greia for da Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) kan bli litt for mye minimalisme og litt for lite sjel... men japanere er vel heller ikke kjent for det overdådige. Endret 13. november 2006 av Appleseed Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det lille eg har sett av grensesnittet synest eg faktisk ser svært bra ut. Enkelt, stilreint og elegant. Men eg må nesten prøve det før eg kan gi dom. Dersom det er enkelt og raskt å finne fram til dei tinga eg treng, vil eg seie det er eit svært bra grensesnitt. Kay Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Noen andre en meg som synes at user interfacet til PS3 er horribelt dårlig? Det jeg har sett av bilder og filmklipp er jo utrolig kjedelig å fantasiløst. X360 er jo milevis bedre i mine øyne. Nå vet jeg ikke hvor mye du kan justere osv til PS3 enda men det jeg har sett ser dårlig ut. Hva mener folket? 7275579[/snapback] Vel, jeg er milevis uenig. Jeg syns XMB er ryddig, milimalistisk, og ikke minst pent. 360s derimot synes jeg er glorete, uoversiktlig og rett og slett stygt Moro med forskjellige meniger right? Endret 13. november 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Synes det ser bra ut jeg, men venter til jeg sitter med ps3 før at jeg bestemmer meg. Håper det blir mulig å legge til themes, og bakgrunner etc. Men uansett hvilket grensesnitt de hadde kommet med så ville det ha vært folk som elsket det og folk som elsker det, i tillegg til alle i midten. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det lille eg har sett av grensesnittet synest eg faktisk ser svært bra ut. Enkelt, stilreint og elegant. Men eg må nesten prøve det før eg kan gi dom. Kay 7275817[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Så man liker heller slik som XBOX 360? Kaos Endret 13. november 2006 av AlfSimen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Har selv hatt PSP, hadde den ikke lenge før jeg solgte den igjen, men det jeg vil si er at jeg syns egentlig ikke at interfacet på PSPen var noe bra, det var enkelt ja det er sant, men det er alt. Men nå er en spillemaskin mye mer enn bare et interface/UI/meny. Endret 13. november 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå