Tandstad Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Eg er så og seie heilt ny innan emnet fotografering, så eg kunne gjerne tenkt meg litt feedback på kva eg kan gjere med bildet mitt. Synes bildet har potensiale for å bli stilig, men treng litt starthjelp. Har aldri brukt andre menyar enn resize i ps Anyway, her er bildet kjæresten min tok av meg i helga: Bør iallfall beskjærast litt, og tilføyast nokre stilige effekter. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) http://www.haraldbjellvag.com/ ta deg en tur til denne siden å lær merom redigerig av bilder. denne lagget jeg på ca 10 min. er ikke helt perpekt i overganger men det duger. det er kun fatasien som stopper deg i hva som kan gjøres i adobe ps. Endret 13. november 2006 av la7tma Lenke til kommentar
Tandstad Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Takk for tipset Gløymte å fortelje ein ting, og det var at ein av grunnane til at eg likte biletet, var lysa i taket, og kva ein kunne fått til med dei. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Ble en feil så bare slett denne. Endret 14. november 2006 av -Shaq- Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg ser ikke vits i å lage ny tråd så poster det her. Jeg vil ha disse bildene i 2 i 1 på en måte, helst under hverandre med prison break øverst. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ble dette som du tenkte? Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tusen takk, helt perfekt. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Gadd ikke byne med noe stress nå ;O Lenke til kommentar
P00ka Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei, lekte meg litt jeg, og bildet ditt blei litt magiskt til slutt, hehe Lenke til kommentar
greipfrukt Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du kan skifte farge på lysene, dimme de, ta de bort og heller sette inn kunstig lys som for eksemel 5 spotlights fra nedre billedkant. Det er utallige muligheter. Stikk innom et design-community. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå