kryogen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Enten så har jeg blitt tvangsflyttet ut av Norge, eller så burde Dagbladet ta et kurs i geografi. Norwegian Burde jeg også søke kirkeasyl før de banker på døra mi? Endret 13. november 2006 av kryogen Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det må du nok se deg nødt til ja, dagbladet har mange kontakter innen for grensepolitiet. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Bruk Aftenposten da, vel. Endret 13. november 2006 av Tabero Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Fare for stenging her ja. bytt ut = med "det samme som" elns Endret 13. november 2006 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 genialt trådnavn 7278874[/snapback] Den kan vel diskuteres. Lenke til kommentar
kryogen Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Takker Dwagon, takker Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Trådnavnet er fortsatt dårlig etter at trådstaarter bytter, jeg oppfordrer deg til å lese mer om dette i nettekette og retninglinjer, denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg