lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei sann!! Har et spørsmål, sjekka for moro skyld bare inn på en sånn torrent side. lle at keg laster ned via torrent eller noe, men har bare et spørsmål.. La merke til at Windows Vista ultitmate lå ute som torrent, har det altså kommet ut?? Skjønner ikke dette helt jeg, virker jo som det har kommet ut pga det kan lastes ned.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det kan være RC1 versjonen, den har jo alle tilgang til. Men den er allerede gammel. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 var det jeg funderte på også... leste dette jeg: Microsoft Windows Vista 64 Bit Build 5744 Ultimate Ed RC2(DVD)-BetaInsiders og på en annen: Microsoft.Windows.Vista.Final-BillGates For Windows Vista har vel ikke kommet ut i hele tatt? ihvertfall ikke ultimate edition vel?? Lenke til kommentar
Delorian Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 RTM versjonen har angivelig lekket ut på nettet. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 oki, åssen funker den da? kan man få kjøpt den noe sted?? hva er egentlig en RTM versjon? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 RTM versjonen har angivelig lekket ut på nettet. 7275595[/snapback] Dette stemmer, RTM ble sluppet for et par dager siden. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 og RTM versjon vil si?? og hva er denne Microsoft.Windows.Vista.Final-BillGates? Lenke til kommentar
Delorian Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) RTM er Release To Manufacturing. Also den endelige versjonen som blir sendt til produksjon, som du komme til å få kjøpe i Januar (eller laster ned i slutten av måneden hvis du eier en bedrift) Det er ikke mulig å cracke Vista enda, etter 30 dager vil aktiveringsfristen gå ut, og Vista vil slutte å virke. Slik var det også når XP kom ut for 6 år siden. Merk at det fortsatt er mye i Vista som trenger å forbedres, og driverstøtten er begrenset. Når du kjøper det i Januar, regn med at noen kraftige oppdateringer vil ligge klar på Windows Update. Endret 13. november 2006 av Delorian Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 oki... da lønner det seg nok å vente til Vista kommer ut i januar.. men den skulle jo komme ut i flere versjoner.. hvilken versjon er det RTM?? og en annen ting, hva vil dette si da? Microsoft.Windows.Vista.Ultimate.iNTERNAL.DVD-ZWTiSO Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 oki... da lønner det seg nok å vente til Vista kommer ut i januar.. men den skulle jo komme ut i flere versjoner.. hvilken versjon er det RTM?? og en annen ting, hva vil dette si da? Microsoft.Windows.Vista.Ultimate.iNTERNAL.DVD-ZWTiSO Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 oki... da lønner det seg nok å vente til Vista kommer ut i januar.. men den skulle jo komme ut i flere versjoner.. hvilken versjon er det RTM?? og en annen ting, hva vil dette si da? Microsoft.Windows.Vista.Ultimate.iNTERNAL.DVD-ZWTiSO 7275683[/snapback] Du har virkelig oversikt over torrents til å '' lle at keg laster ned via torrent eller noe,'' som du skriver Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 har jo hørt litt om torrents og sånn da, men vet ikke hvordan man laster ned, innrømmer at jeg har prøvd, men fila er jo bare på noen KB, hehe... men derfor lurte jeg veldig på hva alle dem versjonen av vista var for noe... Lenke til kommentar
melsom Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er ikke mulig å cracke Vista enda, etter 30 dager vil aktiveringsfristen gå ut, og Vista vil slutte å virke. Slik var det også når XP kom ut for 6 år siden. Det er allerede en, ikke akkurat crack, men workaround ute som gjør at man kan bruke beta-keys på RTM versjonen. Min RTM installasjon er gyldig til 1. Juli 2007, hihi. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 men hvor får jeg evt kjøpt RTM versjonen? og hvordan kan jeg få den gyldig ? Lenke til kommentar
Delorian Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Alle Vista Versjonene ligger på samme plate. Du velger hvilken verjon du vil installere før intallasjonen starter. Merk du må ha gyldig key til hver versjon. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 ok, sånn det funker.. når i januar vil dem bli klar for salg a?? hva er evt pris? Lenke til kommentar
FransiS Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 oki... da lønner det seg nok å vente til Vista kommer ut i januar.. men den skulle jo komme ut i flere versjoner.. hvilken versjon er det RTM?? og en annen ting, hva vil dette si da? Microsoft.Windows.Vista.Ultimate.iNTERNAL.DVD-ZWTiSO 7275683[/snapback] RTM er til alle versjonene som ikke er i betastadiet lenger alle vista versonene er RTM nå. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 men når kommer Vista for salg?? og evt hva blir prisen? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Retail-versjonene slippes vel i slutten av Januar, men jeg vet ikke om det gjelder de norske utgavene. Prisene som har vært antydet er: Vista Home Basic: USD 199 Vista Home Premium: USD 239 Vista Business: USD 299 Vista Ultimate: USD 399 (USD = US Dollars) Oppgradering fra XP Home, Pro, eller MCE blir noe billigere. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 hva er Vista Ultimate: USD 399 i norske kroner a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå