Gå til innhold

er dette et bra oppsett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å falle i rep så fort etter 1 uke kan da ikke være smart. Vet ikke om hvordan prog Arnold hadde men tror han lå på lave rep tror ikke jeg kan anbefale programmet for en vanlig person akurat :p

 

veke1: 13set - 20 rep; Dette er ikke akurat muskler eller styrke men mer utholdenhet, ikke noe for de som vil ha store muskler akurat.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Selv har jeg fått inntrykk av at de ligger på 3-4 sett for volum og litt flere sett for isolasjons øvelsene.

 

6 set med 12 rep blir vel litt i det største laget hva med heller 12x3? 12 rep er som regel utholdenhet og styrke.

 

Sån som jeg forstår det er det:

 

3-4 rep volum.

5-6 rep styrke.

12 rep styrke og utholdenhet.

15-20 rep ren utholdenhet.

 

Sefølgelig bygger alle volum men 3-4 er mere effektivt.

 

Vet ikke om det er 100% riktig.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Hvis du skal ha ett fiks ferdig program, så ligger det flere her : http://www.iform.no/forum/index.php/topic,19063.0.html Der har du ørten programmer å velge imellom, å trene etter det Arnold gjorde vil du sannsynligvis ikke greie.

Da han brukte AAS i deler av treningen sin (det var vanlig og akseptert når han trente)

 

Les mer om Arnold her : http://www.iform.no/pub/art.php?id=781

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Slike utsagn får meg til å lure på hvorfor du er her.

7277721[/snapback]

Sier ikke at alle som skriver her skriver feil, står mye bra her også, skrevet av folk med mye kunnskap. Men er du ny i styrketrening tar du ofte til deg alt du leser og lærer, er mye feilinformasjon som kommer frem her, det kan ingen nekte for. Nå du er såpass nybegynner som daffylaffy bør du kanskje ikke spørre folk som har trent i under 2 år, hvordan det er best å trene. På en såpass kort tidsperiode har du ikke rukket å få erfaring med hvordan det er best å trene. Jeg har selv ikke trent styrke så veldig lenge, trente 1/2 år for et år siden, før jeg starta igjen etter sommeren. Er en nybegynner selv, mye bra som sagt, men selv jeg kan fnyse av mye av det som blir posta her.

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg hadde hørt på hva folk har å si i treningsdelen på dette forumet, daffylaffy. Er så mye feilinformansjon at man kan skrive en boke eller to om det.

 

Anbefaler deg heller å spørre i nybegynnerdelene på treningsforum.no og iform.no

7276451[/snapback]

Er minst like mye bullshit man må sile ut der. Forskjellen der er at alle tror de kan noe, mens her er faktisk de fleste ydmyk nok til og snu litt på meninger hvis de blir motbevist. I tillegg er det mye mer oversiktlig her inne.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Så påpek det i de trådene som er aktuelle og start en diskusjon.

7279634[/snapback]

Er det ikke akkurat det jeg gjorde? Tok kanskje litt for hardt i, men ikke så langt fra. Enkelte brukere har tønnevis med innlegg som er helt på trynet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...