Efagimo Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 har ikke spillt ferdig Ep 1 enda, syns den var veldig kjedelig syns ikke HL2 var noe å rope hurra for heller 7278660[/snapback] Kunne ikkje vere meir enig... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Half-Life (1) > Half-Life 2 > Half-Life 2 ep. 1 > div annet skvip ute i butikkene. Synest ikke episode 1 var så utrolig gale, er sagt at 2ern skal bli bedre. 1ern kunne vært lengre. Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 skulle fått half-life 1 med skikkelig grafikk. ikke den såkalte "half-life source" greia. faen så tøft half-life 1 hadde vært med f.eks grafikkmotoren til doom 3 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 skulle fått half-life 1 med skikkelig grafikk. ikke den såkalte "half-life source" greia.faen så tøft half-life 1 hadde vært med f.eks grafikkmotoren til doom 3 7279963[/snapback] NEVER! Doom 3 grafikk motoren er for plastic. Vil heller se hl1 på source motoren. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg mener dette er nesten utelukkende positivt. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Jeg har gjennom kommentarsystemet i Lost Coast og Episode 1 skjønt hvor mye tid ting som f. eks. playtesting tar, og hvor utrolig viktig det er. Derfor venter jeg gladelig et halvt år ekstra for å få et produkt som holder vesentlig høyrere standard. Leste nettopp en ganske lang artikkel om multithreading i Source-motoren, og mot slutten av artikkelen sies det at mange av disse funksjonene skal implementeres i Episode 2. Den "nye" motoren er dog ikke ferdig utviklet ennå. Helt seriøst - se på det øverste bildet her, da. Hvis alt det der skal implementeres i Episode Two, og det faktisk blir bra, så er jeg 100 % beredt på å vente et halvt år til. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Valve har sagt at disse episodene er det som kan regnes som Half-Life 3. 7278525[/snapback] Ok. Da får de brukt Source-motoren mye før de eventuelt lager en ny motor. 7278561[/snapback] de har sagt at de skal ikke lage en ny motor igjen for eventuelle framtidige spill, source motoren er modulær, så de vil bare fortsette å oppdatere den etterhvert som nye teknologier blir tilgjengelig, som feks at de la til HDR til Episode 1. og motion blur og depth of field kommer etterhvert har de sagt. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg ser det står i artikkelen at det skal lages en versjon til PS3, rart det ikke ble nevnt på Valve Hardware day. As far as console hardware goes, the engine is already running on Xbox 360, with support for six simultaneous threads. The PC platform and Xbox 360 are apparently close enough that getting the software to run on both of them does not require a lot of extra effort. PS3 on the other hand.... The potential to support PS3 is definitely there, but it doesn't sound like Valve has devoted any serious effort into this platform as of yet. artikkel Når det gjelder Team Fortress 2 så har jo det vært på wired's liste over vaporware flere ganger. http://www.wired.com/news/technology/0,701...tory_page_prev3 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Arg... surt dette. Men det er jo Valve og vi burde være vandt med dette. Hindrer meg selfølgelig ikke til å skaffe meg det, men søren hvor jeg gledet meg til å spille dette i vinter Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 har ikke spillt ferdig Ep 1 enda, syns den var veldig kjedelig syns ikke HL2 var noe å rope hurra for heller 7278660[/snapback] Jeg er ikke helt enig, HL2 synes jeg var langdrygt (i betydningen for mange lange og kjedliege sekvenser) og oppskrytt. Men Ep1 er faktisk overraskende bra synes jeg, er et artig "kommentatorspor" man kan spille igjennom også, så jeg gleder meg litt til EP2 AtW Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 skulle fått half-life 1 med skikkelig grafikk. ikke den såkalte "half-life source" greia. 7279963[/snapback] http://www.blackmesasource.com/ ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 skulle fått half-life 1 med skikkelig grafikk. ikke den såkalte "half-life source" greia. 7279963[/snapback] http://www.blackmesasource.com/ ? 7281647[/snapback] Jada, alle HL-fans venter på den Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 skulle fått half-life 1 med skikkelig grafikk. ikke den såkalte "half-life source" greia. 7279963[/snapback] http://www.blackmesasource.com/ ? 7281647[/snapback] Forresten, hvor har det blitt av den sida som var der tidligere? Kun forum nå? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 skulle fått half-life 1 med skikkelig grafikk. ikke den såkalte "half-life source" greia.faen så tøft half-life 1 hadde vært med f.eks grafikkmotoren til doom 3 7279963[/snapback] Doom 3-motoren har en helt utrolig evne til å få alt til å se ut som plast. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Eg har det ikkje travelt, skal fint klare å vente til sommaren på HL2:EP2. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 skulle fått half-life 1 med skikkelig grafikk. ikke den såkalte "half-life source" greia. 7279963[/snapback] http://www.blackmesasource.com/ ? 7281647[/snapback] Jada, alle HL-fans venter på den 7281989[/snapback] Ahh, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg