Joachim_F Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Computer & Video Games forteller at utgivelsen av Half-Life 2: Episode Two har sklidd enda litt fremover i tid. Les mer Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg begynner å bli meget irritert på Valve. Gledet meg som f til Episode 2 og Portal, så har de nok en gang utsatt det. Og nå har de også begynt å lansere masse gamle elendige spill på Steam, som gjør at Steam bare blir mer og mer rotete. Argh. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Æsj. Det var mildt sagt kjipe nyheter på en kjip mandag. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Eneste posetive nå fra steam er at man kan kjøpe medival 2 der Ellers iriterer jeg meg fremdeles etter cs source oppgraderinga sist gang! Endret 13. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Erm, folkens, hvor lenge venta vi på at Half-Life 2 skulle komme? Etter at vi venta så lenge på HL2 så "klarer" dere ikke vente på HL2:E2? Nei gjør ikke meg noe at jeg må vente litt på E2. Er mange andre titler og ikke minst konsoller som kommer ut til neste år så tiden til E2 er ikke så aller lang slik sett. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Erm, folkens, hvor lenge venta vi på at Half-Life 2 skulle komme? Etter at vi venta så lenge på HL2 så "klarer" dere ikke vente på HL2:E2? Nei gjør ikke meg noe at jeg må vente litt på E2. Er mange andre titler og ikke minst konsoller som kommer ut til neste år så tiden til E2 er ikke så aller lang slik sett. 7275534[/snapback] Hvis episode 2 er som episode 1 så er den utrolig kort, og det å vente så lenge på en 2 timers spilleopplevelse er litt bak mål. Dem skulle kanskje speeda opp produksjonen litt. Men, dem er sikkert for opptatte med å gi ut crappy spill gjennom steam. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Haha, jeg regnet med dette fra begynnelsen av, jeg da. Man må regne med ihvertfall 1 år mellom hvert spill i HL2-universet. Når det gjelder Portal og TF2, så syntes jeg de kunne bli sluppet uavhengig av HL2:E2. Litt leit om for eksempel TF2 er ferdigutviklet i Mars, men vi må vente helt til sommeren fordi det skal lanseres på samme tid som HL2: E2. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Burde vel kanskje ventet dette fra den kanten. Litt surt ja, men vi får håpe på en enda bedre episode Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Skuffa..... Men regner med at det blir hvert å vente på. Det var jo Både HL2 og HL2:E1. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 jeg var helt sikker på at dette kom til å skje når jeg så at Ep 2 skulle komme i slutten av 06. ikke f om de klarer det tenkte jeg. men er litt merkelig at de gang på gang lover å slippe spill for så å utsette det, opptil flere ganger og av og til. skulle jo tro at de vil lære av det etterhvert.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Til SOMMEREN?! Hva i helsike? Djis, jeg skal vedde på at jeg kunne lage et mer fullført spill på kortere tid enn det Valve gjør nå. Det hadde jo vært greit om Episode 2 hadde vært et nytt spill, med en ny motor og tyve timer gameplay, men når vi bare får to-tre timer til med den samme greia vi har sett tidligere i HL2... Det er bare ikke logisk. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Neeeei! Jeg vil ha Portal ... ): Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 ååå, ikke enda en gang.. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er Half life 3 under utvikling også? Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 innen sommeren er vel den grafikken sånn smått på vei til å bli utdatert med directx10 like om hjørnet og stortitler som f.eks Unreal Tournament 2007 og Crysis som er planlagt lansert før det? men,men. bra at de fremdeles lager bra spill som ikke krever så altfor rå pc da :!: Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Dette er jo vanlig kost fra Valve som de fleste vet... Hadde ikke forventet noe annet. De har sikkert sine egne fornuftige grunner for å utsette det. Er ikke som om HL er det eneste de driver med. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 kanskje de legger til DX10 instrukser i source? ^^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er Half life 3 under utvikling også? 7277005[/snapback] Valve har sagt at disse episodene er det som kan regnes som Half-Life 3. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Valve har sagt at disse episodene er det som kan regnes som Half-Life 3. 7278525[/snapback] Ok. Da får de brukt Source-motoren mye før de eventuelt lager en ny motor. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 har ikke spillt ferdig Ep 1 enda, syns den var veldig kjedelig syns ikke HL2 var noe å rope hurra for heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg