Gå til innhold

Tiger Woods PS3 vs. XBOX 360 comparison

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Her er ei god samanlikning av Tiger Woods 07 frå EA games:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=14942&type=wmv

Spelet ser ganske bra ut på begge maskinane.

Ser ut som det går igjen, at multiplattform spel blir sjåande bra ut på begge maskinar.

MEN!

Er det nokon som hugsar denne? ::

http://video.google.com/videoplay?docid=49...q=e3+tigerwoods

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og uten å se på videoene eller å ha lest noe om disse videoene så vil jeg tro at denne posten er til fordel for PS3 ikke sant?

OT: TW'07 er et utrolig digg "chillespill", et slikt spill du kan spille rett før bingen kaller, bare for å få ned pulsen litt.

DBD: Jeg får tak i noen PS3'er ved lansering i USA, er du interessert?

Lenke til kommentar

Det er rett og slett for det legges ALT og ALT for store forventninger til previews klipp som blir lagt ut. At man rett og slett er for god til å forhåndsdømme spill og lignende fordi man har sett en video (der man skjelden tar med videokvaliteten som en faktor på hvordan spillet er.

Kom med konklusjonen når noen faktisk har spilt de to spillene på begge plattformene sier nå heller jeg.

Lenke til kommentar
Og uten å se på videoene eller å ha lest noe om disse videoene så vil jeg tro at denne posten er til fordel for PS3 ikke sant?

OT: TW'07 er et utrolig digg "chillespill", et slikt spill du kan spille rett før bingen kaller, bare for å få ned pulsen litt.

7275605[/snapback]

Ingen fordel for sony når en ser dette klippet.. Spillet ser nærmest identisk ut på begge platformene. Ingen klar vinner på grafikk fronten.. Mens på "overdrevet-selvskryt-som-aldri-blir-en-realitet"-fronten leder Sony klart.

Lenke til kommentar
Bortsett fra enkelte individer her inne,så er det vel ingen som blir overrasket over at propagandaen til Sony når nye høyder

7276186[/snapback]

Den der skal du få lov til å begrunne.

La være å komme med utsagn uten å begrunne de. Det er en uting som er her og det skaper dårlige stemninger nok her så vennligst kutt de ut.

Lenke til kommentar

:dontgetit:

Det er vel svært få som faktisk trodde de ville se stor forskjell. Å den tech demoen var nok virkelig nok. Men det krever litt mer viss man skal ha så detaljerte personer og en bakgrunn i tillegg ;)

PS3 virket til å ha litt bedre texturer. Men da kanskje bare et par prosent bedre. Det var veldig lite om å gjøre.

Men ting jeg la merke til var at 360 stod med grønt som er en posetiv farge og PS3 med rødt som er negativ farge (fare etc) Det var nok bare slik PGA det er komplimentærfarger. Men de burde kanskje hatt en mer nøytral farge som hvit på begge. (viss jeg tar feil så er det pga jeg er litt fargesvak)

Men så lenge folk ikke sier det er lettere å spille det på 360 pga denne videoen. Så går nok dette bra. Stortrives med spillet på 360 ivertfall :D

Lenke til kommentar

Hva blir det neste, sier jeg at jorden er rund så må jeg begrunne det også ?

Det er vel ikke til å stikke under en stol at enkelte individer har en tendens til å gape over alt som Sony kommer med. Nekter å innse at Sony gjør nøyaktig det samme som de gjorde pre-PS2.

Lenke til kommentar

Så EA viste en video der de rendret Tiger woods i realtime. Tviler ikke på at den kjørte i realtime på ps3, og kunne garantert også ha kjørt i realtime på xbox 360. Men alle skjønner da vel at når alt det andre i spillet skal inn så kan ikke tiger være så detaljert.

Om noen konkluderer med at tiger skal se slik ut i ett golf spill fra dag en i ps3 sitt liv så får de bare tro det. EA sa vel aldri i videoen at slik blir tiget i det neste ps3 spillet??

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Om noen konkluderer med at tiger skal se slik ut i ett golf spill fra dag en i ps3 sitt liv så får de bare tro det. EA sa vel aldri i videoen at slik blir tiget i det neste ps3 spillet??

7276457[/snapback]

Nettopp. Å de var der for å vise U-CAP som er i begge versjonene og fynker fint. Men mange er villige til å misstolke dette i negativ retning.

Lenke til kommentar

7275605[/snapback]

Tja, fiksar du ei 20gb utgåve er eg kansje meir enn intressert :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...