Gå til innhold

Dirty Sanchez: The Movie..

Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dirty Sanches er jo veldig mye råere enn Jackass når det gjelder fysisk smerte, men jeg syns virkelig grensa er nådd når det gjelder amputering og å stifte fast øreflippen i en bordkant for så å rive den av. Da blir det litt for snuffy for min del. Har ikke sett DS - the Movie menneh kan tenke meg at de har pusha grensene lenger enn sesong2.

Må si jeg foretrekker Jackass in the long run. Mye mer variert (både practical jokes og fysisk vonde stunts).

Syns navnet er så tøff. Til opplysning: Dirty Sanchez: "Most common definitions involve the smearing of fecal matter (sometimes a mixture of fecal matter and semen) under the nose of the receptive partner after anal sex, either with a finger or the penis of the insertive partner"

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Syns Jackass er utrolig mange ganger bedre. Sanchez har glemt delen med humor syns jeg, de er kun ute etter å skade seg.

Jackass har jo ofte (ikke alltid, nei) stunts med mening, altså et mål (greit nok et veldig urealistisk), noe som gjør at det blir gøyere å se på.

Lenke til kommentar
Grensa mi blei nådd når han eine idioten blei fettsugd, uten bedøvelse. Når dei skulle drikke fettet etterpå blei jeg rimlig uggen. Herre min skaper for en gjeng.

7278036[/snapback]

Da kan jeg ikke skjønne at motivasjonene er annet enn penger.

7278442[/snapback]

Eventuelt teste sine egne grenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...