Goliath Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Haha, Dirty Sanchez: The Movie er mye bedre enn Jackass: The Movie 1/2. Hva syntes folka her om Dirty Sanchez? Klarte ikke å se Pritchard få fingertuppen kappa av, der var min grense nådd Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Dirty Sanches er jo veldig mye råere enn Jackass når det gjelder fysisk smerte, men jeg syns virkelig grensa er nådd når det gjelder amputering og å stifte fast øreflippen i en bordkant for så å rive den av. Da blir det litt for snuffy for min del. Har ikke sett DS - the Movie menneh kan tenke meg at de har pusha grensene lenger enn sesong2. Må si jeg foretrekker Jackass in the long run. Mye mer variert (både practical jokes og fysisk vonde stunts). Syns navnet er så tøff. Til opplysning: Dirty Sanchez: "Most common definitions involve the smearing of fecal matter (sometimes a mixture of fecal matter and semen) under the nose of the receptive partner after anal sex, either with a finger or the penis of the insertive partner" Endret 13. november 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Hehe, Dirty Sanchez har mange smertestunts ja. Det heter ikke Dirty Sanchez i Statene pga meningen, de heter Team Sanchez der borte :!: Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Syns Jackass er utrolig mange ganger bedre. Sanchez har glemt delen med humor syns jeg, de er kun ute etter å skade seg. Jackass har jo ofte (ikke alltid, nei) stunts med mening, altså et mål (greit nok et veldig urealistisk), noe som gjør at det blir gøyere å se på. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg synes ingen av delene er spesielt morsomt, jeg :/ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Herregud for noen idioter. Måtte bare få det sagt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Blir for nasty til tider. Det å stappe en ølbong i ræva, tømme øl inn i tarmen, drite ut øllet i et glass og drikke det etterpå blir litt for.. smakløst.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Grensa mi blei nådd når han eine idioten blei fettsugd, uten bedøvelse. Når dei skulle drikke fettet etterpå blei jeg rimlig uggen. Herre min skaper for en gjeng. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Grensa mi blei nådd når han eine idioten blei fettsugd, uten bedøvelse. Når dei skulle drikke fettet etterpå blei jeg rimlig uggen. Herre min skaper for en gjeng. 7278036[/snapback] Da kan jeg ikke skjønne at motivasjonene er annet enn penger. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Grensa mi blei nådd når han eine idioten blei fettsugd, uten bedøvelse. Når dei skulle drikke fettet etterpå blei jeg rimlig uggen. Herre min skaper for en gjeng. 7278036[/snapback] Da kan jeg ikke skjønne at motivasjonene er annet enn penger. 7278442[/snapback] Eventuelt teste sine egne grenser. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Sjønner ikke hva folk whiner etter.. Selvsagt, det er veldig på kanten, men også ganske gøy Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Dirty Sanchez går litt for langt noen ganger. Spesielt når jeg spiser middag og ser på Jackass er mer orginale, og synes egentlig de er litt bedre. Mye mer organisert.. MEN, en gruppe som får Jackass og Dirty Sanchez til å se småe ut er The Dudesons!! Endret 14. november 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Digger dirty sanchez jeg. De kunna pusha enda litt syntes jeg. Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Så filmen idag, faen så mye sjukt dem gjør det. Den delen der han ene drikker fettet til han andre var bare jævla kvalmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå