Folo Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg har 5 harddisker, 4 av dem kan jeg døpe om til alt fra knoll og tott, mens på den ene får jeg denne meldingen når jeg prøver å gi nytt navn; "You do not have sufficient rights to perform til operation" Da blir jeg ganske irritert ettersom jeg har rettigheter til å hive harddisken ut vindet om det så skulle være!! Noen rettighets instillinger som kanskje må stilles på eller noen andre triks? har prøvd å gjøre det fra my computer og computer management, og selfølgelig med admin. (edit: fler skrivefeil?) [ Denne Melding var redigert av: Folo på 2002-11-12 21:51 ] Lenke til kommentar
Folo Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 nå hiver jeg hd ut vinduet snart ! Lenke til kommentar
bertie Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 du har ikke noe program eller noe som sperrer da? noe brannmur/anti"gjøredummeting"-program... Men du har jo rettigheter til å hive hele disken ja :smile: bertie Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hvilke Operativ system bruker du da, er diskene FAT/FAT32/NTFS osv?? Litt mer info gir grunnlag for å gi et svar som hjelper... :smile: Lenke til kommentar
Folo Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 bruker win xp, alle diskene er NTFS, har norton antivirus 2003, deamon tools, er de programmene jeg kan tenke meg kan påvirke, men det er ikke tilfellet, da jeg hverken har images på denne disken, og jeg har stengt alle programmer som var mer eller mindre mulig.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Prøvd partitionmagic? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 ja, prøvde nå, med partition magic 8.0 fikk error #27, men så nesten ut som det skulle funke en stundt. hvor finner man ut hva de ulike error betyr? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 22:49, skrev Folo:ja, prøvde nå, med partition magic 8.0 fikk error #27, men så nesten ut som det skulle funke en stundt. hvor finner man ut hva de ulike error betyr? Det finnes da virkelig i "Partition Magic User Guide" som følger med i pdf-format, har du sett etter?? Tipper det er et eller annet program eller en driver som låser disken, slik at du ikke får endret navn. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Har du prøvd Control Panel/Administrative Tools/Computer Management? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 01:16, skrev xcomiii: Quote: Den 2002-11-13 22:49, skrev Folo: ja, prøvde nå, med partition magic 8.0 fikk error #27, men så nesten ut som det skulle funke en stundt. hvor finner man ut hva de ulike error betyr? Det finnes da virkelig i "Partition Magic User Guide" som følger med i pdf-format, har du sett etter?? Tipper det er et eller annet program eller en driver som låser disken, slik at du ikke får endret navn. ja, fant ut mer eller mindre hva feilen var uten at det hjelper meg noe særlig. men det mærkelige er at siden det kun er data filer på disken, og ikke noen programmer og eller andre ting som er installert. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 01:37, skrev LarsC:Har du prøvd Control Panel/Administrative Tools/Computer Management? ja, har prøvd det uten at det hjalp. ellers er det noen måter en kan bytte navn på disk fra dos?? volume label Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Har du sjekka om navnet er fysisk gravert inn på disken? :wink: Lenke til kommentar
Folo Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 13:34, skrev Paddington:Har du sjekka om navnet er fysisk gravert inn på disken? :wink: hva mener du med det? hvordan sjekker man det i så tilfelle? har uansett bytta navn på den tidligere, men tror det var under en tidliger installasjon av win xp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå