Barcarolle Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Verktøylinjen der alle de små ikonene vises ikke ved oppstart av windows xp. Jeg får verktøylinjen tilbake hvis jeg logger ut og så inn igjen. Noen som vet hva dette kommer av, det er jo ingen stor fare, men bare litt irriterende at ikke en helt ny pc funker som den skal. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Flyttes fra Maskinen fungerer ikke til Windows. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kan du være mer spesifikk? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Nå har jeg lagt ved 2 bilder som viser med en gang maskinen har startet og har jobbet seg ferdig med oppstarten, og et bilde der jeg har logget ut og inn igjen. Som du ser må jeg logge ut og så inn for å kunne se Norton, Nvidia control panel, Sound ett eller annet osv. Jeg har prøvd å la maskinen jobbe med saken lenge, men det kommer ikke opp selv etter en halvtime, time. Vet det er sugne bilder, men det er mitt minste problem. Endret 13. november 2006 av Jensemann4 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 har du kontrollert om disse står på " vises alltid " høyreklikk start>egenskaper>oppgavelinje>tilpass>gjeldende elementer lykke til Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 men det skulle kommet opp Norton ikon, som du ser på øverste bilde, og et par andre som ikke kommer opp Lenke til kommentar
spazeman Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 men det skulle kommet opp Norton ikon, som du ser på øverste bilde, og et par andre som ikke kommer opp 7353831[/snapback] Har du sjekket om Norton og de andre programmene som ikke vises faktisk har startet? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) det er mulig programmene ikke starter, men er ganske sikker på at pcen ikke er for dårlig. Den er helt ny, og hardwaren er relativt god. Asus CROSSHAIR, nForce 590 SLI, DDR2, AMD Athlon 64 X2 4600+ 2.4GHz Socket AM2 Corsair TWIN2X 6400PRO DDR2 2048MB CL5 Gainward GeForce 7950GX2 1GB,1.4ns GDDR3 Kan det være noe feil i oppstartsfilene? Endret 27. november 2006 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå