Christian86 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Til skolen i morges (Hønefoss) så var det heller greit å kjøre, om en da ser bort i fra det individet som valgte å kjøre til høyre i 2 feltet i lavest mulig fart. På vei hjemover var det minst 10 trailere ved botilrud på e16 som stod fast, og minst 3-4 biler som hadde kjørt i hverandre. Snittfarten fra Solighøgda og til Skui (normalt 80 sone) lå på ca 30km/t og til tider nokså lavere. det jeg da lurer på er hvordan fungerte føret for dere andre? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 I dag gikk det bra, men lørdag, etter varm vind i flere dager som hadde polert isen + nysnø og et par minus så havna jeg på høykant uttafor veien Lenge leve traktorer Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Snø... MASSE snø. Jeg vurderte lenge og ta med meg en termos, campingstol og benke meg opp i rundkjøringa for å se på galskapen. Jeg klarte meg fint forøvrig, spell nye Nokian Hakkapeliita RSI. Beit godt tak. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 snø? :\ Har ennå ikke hatt minusgrader eller snø her jeg bor.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 for min del så håper jeg at budstikka nå har rett i at snøen ikke varer lenge. Om det er tilfelle så kan jeg begynne å kjøre igjen snart,. Dagens opplevelse med bremsing var en heller trasig opplevelse. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Deilig snø her i Tromsø, alltid glatt så merker ikke noen forskjell :§ Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 valgte å ta t-banen istedet for bilen i dag. Tbanen hadde 2 vogner , var helt heftig trangt, og når jeg skulle hjem så ble skoa mine og buksa mi kliss blaut Bil vinner alltid . Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Var en tur ute mens det var omtrent 1cm med snø. Tenkte meg en tur ut og brekke fra meg litt snart Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Brekke på 1 cm snø? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Her kjører jeg fortsatt rundt på sommerdekk, var 6 grader og regn idag. Altså helt greit å kjøre Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 snø? har eg gått glipp av noe nå? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Snødde som bare faen i dag, satte meg fast med Hiace'n med bakhjulstrekk på vei ut fra skolen, ble kaos men kom meg løs til slutt. Kommer faen ikke opp noen bakker i den bilen. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 snø? har eg gått glipp av noe nå? 7278608[/snapback] Samme sier jeg. Har vært 10+ grader her og regn. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Var litt sludd i dag men det forsvant med en gang,så ikke noe snø her jeg bor ennå,og jeg er bare glad til. :-) Men det rimer på veien om natta,så litt glatt er det enkelte steder. Og resten av uka er det meldt opptil flere varmegrader. Tror dette må være mot normalt... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Brekke på 1 cm snø? 7278266[/snapback] Går pent ann å sladde på 1cm snø, men jeg skrev at jeg var ute og kjørte på 1cm. I mellomtiden hadde det snødd til 5-10cm og da skulle jeg ut en tur igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå