Kakofoni Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, jeg sitter nå og hører på "To Bid You Farewell" av Opeth. Og jeg må si at dette er en fryktelig fin sang. Jeg liker ikke metal som Opeth og denslags, men dette er jo noe helt annet. Jeg lurer på om det finnes flere sanger av denne typen (vel, klart det gjør), og om noen har noen å anbefale? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ja, jeg sitter nå og hører på "To Bid You Farewell" av Opeth. Og jeg må si at dette er en fryktelig fin sang. Jeg liker ikke metal som Opeth og denslags, men dette er jo noe helt annet. Jeg lurer på om det finnes flere sanger av denne typen (vel, klart det gjør), og om noen har noen å anbefale? 7275216[/snapback] "...fryktelig fin sang.." ? Har ikke ordet "fryktelig" en negativ betydning? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Ja, jeg sitter nå og hører på "To Bid You Farewell" av Opeth. Og jeg må si at dette er en fryktelig fin sang. Jeg liker ikke metal som Opeth og denslags, men dette er jo noe helt annet. Jeg lurer på om det finnes flere sanger av denne typen (vel, klart det gjør), og om noen har noen å anbefale? 7275216[/snapback] "...fryktelig fin sang.." ? Har ikke ordet "fryktelig" en negativ betydning? 7307947[/snapback] Jo, det har det. På en måte. Men man kan jo også si at "sangen er så fin at det er skummelt". Men, joda. Du har nok rett i det. (Orker ikke rette på feilen) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Skjekk hele "Damnation" albumet til Opeth, det er i samme stilen. Fantastisk vakker musikk. Andre låter av Opeth du sannsynligvis liker: Face of Melinda Benighted Harvest A Fair Judgement Atonement Hours of Wealth Isolation Years Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå