Joachim_F Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Medieval II: Total War og Heroes of Annihilated Empires kommer til Steam. Les mer Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det ligger allerede en gratis demo av Medieval II ute for nedlasting på Steam tror jeg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg kunne aldri klart å kjøpe ett spill om jeg ikke fikk det i ett cover med manual, at noen benytter steam er for meg ubegripelig, men for andre kan det vel være like ubegripelig å ikke klare å spille skikkelig om man ikke har coveret og manualen liggende ett sted... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kanskje dette er viktig å ta med i artikkelen?: Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ah, så det var derfor jeg ikke fikk kjøpt det... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det var kanskje ikke så veldig lurt å ikke sjekke opp i det tidligere? Vel, vel, dere gjør en glimrende jobb, men slike glipper som det bør ikke gjøres. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det var kanskje ikke så veldig lurt å ikke sjekke opp i det tidligere? Vel, vel, dere gjør en glimrende jobb, men slike glipper som det bør ikke gjøres. 7292448[/snapback] "Direct delivery of this game via Steam is available only to customers in North and South America." Spillet blir mulig å få tak i, men ikke over steam for de i Europa. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 "Direct delivery of this game via Steam is available only to customers in North and South America." Spillet blir mulig å få tak i, men ikke over steam for de i Europa. Vi har allerede oppdatert artikkelen med denne informasjonen. Må selvsagt beklage at informasjonen ikke gjaldt europeere, men vi oppdaterte artikkelen så snart dette ble klart. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Viss du kjøper spill på steam. Så står det f.eks 19,99 dollar + skatt ehh... til hvilket land og hvor mye skatt er det? Hvordan er det for oss som ikke kjøpt og slik via steam men på vanlig cd/dvd? blir det intrigert i steam da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg