Gå til innhold

Ps3 20 gb kontra 60gb

Syfer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg håpar verkeleg at 20gb utgåva kjem.

Og med tanke på at den er lista opp på playstation.no så kan eg egentleg ikkje tenka meg noko anna. Kortlesar brukar eg ikkje, og eg har ingen plana om å sette opp wlan. Har eg bruk for trådlaust nett, brukar eg naboen sitt (som eg satt opp - med ein enkel wep nøkkel eg såklart nyttar meg av;))

Lenke til kommentar
Nei eg har fobi mot wlan og vel så det, her skal det kables til den store gullmedalje uansett. Håper og ber om "core" utgaven eg altså :)

7275615[/snapback]

En grunn til å ha Wifi er at man må benytte Ad-hoc kobling mellop PS3 og PSP dersom man ønsker å integrere den.

Lenke til kommentar
Blir 60GB på meg.

Wifien er jeg virkelig glad for at Sony bestemte seg for å integrere.

Har en TP til pc'en og en til 360en. Skal bli deilig å slippe enda en kabel å trekke gjennom rommet.

7276884[/snapback]

Om du har en kabel til 360en så kan du jo bare sette opp en switch der da.

Lenke til kommentar

Oppdatering på konsoll salget i Japan.

November 13, 2006 - Weekend numbers are in for the PlayStation 3's Japanese debut, and they aren't pretty at all. Enterbrain, the publisher of Japan's Weekly Famitsu magazine, reports today that Sony managed to sell 88,400 PlayStation 3 units over the system's first two days of retail release. This number breaks down to 33,800 20 Gig models and 54,600 60 Gig models.

IGN

Obs postet i feil vindu :(

Skulle være her.

Ps3 launch i japan

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Kjøpe 20gb versjonen og stapp inn en egen harddisk. Nesten synd at PS3 ikke selges uten harddisk også sånn som Core 360 siden man kan bruke hva slags harddisk man vil på den.

7277449[/snapback]

Viss man hadde gjort det ville man da eliminert spillutviklernes muligheter til å bruke hardisken. For det ville delt opp kjøpergruppene. Derfor ingen "core."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...