master_al Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Fikk nettopp pressemelding fra Microsoft: CHRISTMAS COMES EARLY AS XBOX 360 ACCESSORIES ARRIVE IN STORE Oslo, 13TH November, 2006 — Can you ever have too much choice? We don’t think so. With Xbox 360™ this Christmas it’s all about choice – from the fabulous choice of 160 games available by the end of the year including upcoming smash titles like “Viva Piñata™” and “Gears of War”; the choice to join four million other gamers and get connected to Xbox Live®; and now an even bigger and better choice of fantastic accessories to help you enhance and pimp your Xbox 360 system! Amp-up your wireless, next generation games experience with the Xbox 360 Wireless Headset. Update the look of your Xbox 360 with a new Halo® or “Viva Piñata” themed faceplate. Racing fans can now experience the ultimate in next generation racing realism with the Xbox 360 Wireless Wheel with Force Feedback. All of these will be in store by Christmas and add to a fantastic range of accessories already available such as the Xbox Live Vision camera: Available from 17th November: · Xbox 360 Faceplates. Consumers can customize their consoles with one of three new special-edition faceplates featuring images from their favourite games, including the “Halo®” franchise and “Viva Piñata™” (189,- NOK) Available from 24th November: · Xbox 360 Wireless Headset. Providing the ultimate wireless experience, this headset integrates seamlessly with the Xbox 360 console to provide wireless voice chat capabilities, stylish design and superior voice quality over the Xbox Live network (459,- NOK) · Xbox 360 Wireless Wheel with Force Feedback: For true racing enthusiasts who demand unparalleled driving realism at home, this innovatively designed wheel combines form and function with the latest technology in wireless and force feedback. Consumers who purchase the wheel will also get a limited-edition force feedback version of “Project Gotham Racing® 3” while supplies last (1199,- NOK). Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Supre nyheiter! Eg gledar meg til å wireless headset, og ratt med FF. Dette blir FLOTT! Blir litt meir TDU og PGR3 då ja. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Vel Gi meg langt større harddisk Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Vel Gi meg langt større harddisk 7275100[/snapback] I second that... Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Gi meg støtte for alt av lugubre codeker Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er de norske prisene offisielle, eller er de kun konvertert fra $ prisen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Skal ikkje nøle med å ha meg det trådløse headsettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Xbox 360 Wireless Wheel with Force Feedback: For true racing enthusiasts who demand unparalleled driving realism at home, this innovatively designed wheel combines form and function with the latest technology in wireless and force feedback. Consumers who purchase the wheel will also get a limited-edition force feedback version of “Project Gotham Racing® 3” while supplies last (1199,- NOK). 7275036[/snapback] *Ønske seg til jul!* Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jess - skikkelig ratt har jeg ventet på! Bare Forza 2 ikke blir forsinket til langt utpå vårparten nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 jeg skal hvertfall ha Viva Piñata faceplate, rattet og muligens det trådløse headsettet! Blir en fin jul dette Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Argh trodde vi skulle få HDMI nå, gikk rykter om det.. Vel det rattet virket jo ganske kult, venter med å kjøpe til forza 2 Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Usj... De har jo hatt wireless headset i usa i 2 uker allerede. Vurderte å bestille, men vil ha 230V-lader. Vel-vel... La inn bestilling fra norsk webshop i går. Endret 13. november 2006 av Clausn Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Håper det er bedre lydkvalitet i det trådløseheadsettet enn i det forrige. Det var litt skabb. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jess - skikkelig ratt har jeg ventet på! Bare Forza 2 ikke blir forsinket til langt utpå vårparten nå. 7275159[/snapback] Det er forsinket til juni. Så det på News4gamers.com for mange uker siden. Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Når kommer hd-dvd drevet til boksen? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Skal garantert ha det trådløse headsettet, så blir det sikkert det rattet når Forza 2 kommer. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) jeg bestillte nettopp det trådløse headsettet. Kall meg slapp men den ledningen til kontrollen har plaget meg nå i en god lengere tid! Så i desember blir det Live Vision + Rainbow Six Ahh jula kommer tidlig i år hehe Endret 13. november 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har lest at Xbox 360-kontrolleren fungerer på PC. Er det noen som vet om det kommende rattet også vil fungere på PC? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hvor selger dem det trådløse headsettet billig? finner ikke på noen særlige webshops. ulempe å bestille fra play.com f.eks ? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hvor får man kjøpt den der Halo faceplaten ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå