Gå til innhold

Problematisk Playstation 3 launch

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er slettes ingen bombe. Og de som har påstått at Sony sine konsoller har forblitt feilfrie i form av PSX/PS2 er sykelig opptatt av å elske med sin Sony konsoll, og slikt nekter eg å tru er sunnt.

Og de som lider mest,skriker også høgast. Regner med vi vil få noen siteringer og oppslag om defekte PS3`er fremover. ;)

Lenke til kommentar

Det renner nok inn med rapporter om ulike feil og mangler etter USA-launchen vil jeg tro. Bare vent til noen begynner å flytte på PS3'en mens de spiller og etterpå klager at på at den ikke tåler det ;)

Alle nye elektronikkprodukter har en viss andel feil; det er ikke mulig å kvalitetssjekke absolutt alt 100%. Og hvis ting funker perfekt når det forlater fabrikken så skal det jo igjennom X antall ledd i ettertid der ting kan bli påvirket under transport - alt i fra kulde/varme/fuktighet til røff behandling.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Men det er jo utroleg dårleg når den har blitt såpass evig forsinka! Og det var pågrunn av Blue-ray i tillegg. Håper dette ikkje skjer med Wii.

7275007[/snapback]

Uten å plassere meg sjøl i noen som helst bås, så har eg fått inntrykk av at Nintendo sine konsoller holder mål til den store gullmedalje. :hmm:

Lenke til kommentar
Det vil alltid bli en del problemer med elektronikk som har bevegelige deler (optisk leser + hdd) og har avansert elektronikk som utvikler mye varme. Jo mer avansert det blir, jo mer følsomt blir det. Sånn er det bare.

7275150[/snapback]

Stemmer. Men så er jo ikkje vår kjære siDDis den mest objektive personen her heller då.
Lenke til kommentar

Jaa! Genialt at du tok vare på gullkornene dbd :thumbup:

Jeg satt og smålo når jeg leste de, og gledet meg til PS3 launch. Skal bli artig å se hva som skjer med PS3 etterhvert, altså om de tar igjen 360 med feil på konsollene, eller om de gjør har brukt det ekstra året vel.

Lenke til kommentar
Men det er jo utroleg dårleg når den har blitt såpass evig forsinka! Og det var pågrunn av Blue-ray i tillegg. Håper dette ikkje skjer med Wii.

7275007[/snapback]

Uten å plassere meg sjøl i noen som helst bås, så har eg fått inntrykk av at Nintendo sine konsoller holder mål til den store gullmedalje. :hmm:

7275134[/snapback]

Ja, Nintendos konsoller pleier være de mest solide. Den eneste jeg har hørt om noen problemer med er DS Lite, og det var vel noe sånt som 0.1% (ikke sikker) av de solgte.

Har fremdeles GCen min fra launch, den har aldri sviktet meg. Og den har vært igjennom en del...

Ang. PS3, så var det vel ikke annet å vente. Alltid feil på ny, rimelig komplisert hardware. :whistle:

Lenke til kommentar

Artig å se her hvordan folk nesten "forventer" og sitter å gnir seg i hendene over å se at andre sine hjertebarn får feil (eller lignende) og at de har noe å "ta" brukere på.

Selvsagt, alle slike produkter kommer til å ha feil. Det sier seg selv, slik er da så og si ALT annet her i verden. Man vet ikke om alt av problemer før man har gitt produktet til kundene og de får gitt feedback på produktet. Slik er det og slik vil det alltid være.

Jeg vil ikke akkurat si at den listen med feil var noe som ville ha gjort at jeg ikke ville ha kjøpt PS3.

Lenke til kommentar
Artig å se her hvordan folk nesten "forventer" og sitter å gnir seg i hendene over å se at andre sine hjertebarn får feil (eller lignende) og at de har noe å "ta" brukere på.

Selvsagt, alle slike produkter kommer til å ha feil. Det sier seg selv, slik er da så og si ALT annet her i verden. Man vet ikke om alt av problemer før man har gitt produktet til kundene og de får gitt feedback på produktet. Slik er det og slik vil det alltid være.

Jeg vil ikke akkurat si at den listen med feil var noe som ville ha gjort at jeg ikke ville ha kjøpt PS3.

7275348[/snapback]

Tenk om vi som sitter og venter hadde benyttet oss av all den dritten som ligger ute av 360 problemer.. Da hadde det jaggu blitt huskestue da. :w00t:

Husk nå på DBD at du har sørget for å poste din aversjon mot at folk rapporterer at de har problemer med sin 360 i HVER ENESTE post som omhandler det. :ermm:

Jeg for en synes det har gått for seg i taktfulle toner og på gentlemansvis der selv om det selvfølgelig har vært en eller annen tråd som har tatt av.

Det virker som om noen har sittet å ventet på dette, og ønsker å blåse det opp i proporsjoner det ikke fortjener. Dette er IKKE et hardware problem slik jeg forstår det, og handler fremdeles KUN om PS2 og PS1 spill.

Så med all respekt å melde, ikke drit dere ut allerede da. Dere kan sikkert holde på kruttet til det går noe skikkelig galt.. :thumbup:

Ha en forøvrig fin dag :)

Lenke til kommentar

7275348[/snapback]

Stemmer. Hvis SONY skulle ha gjort maskina 100% feilfri sjølv, hadde den aldri komt ut.

Det er NO, når massane får tatt i den, å brukt den på alle slags måtar at dei eventuelle feila kjem fram. Sånn er det bare, og slik kjem det alltid til å vere med CE.

Lenke til kommentar
Tenk om vi som sitter og venter hadde benyttet oss av all den dritten som ligger ute av 360 problemer.. Da hadde det jaggu blitt huskestue da.  :w00t:

Husk nå på DBD at du har sørget for å poste din aversjon mot at folk rapporterer at de har problemer med sin 360 i HVER ENESTE post som omhandler det. :ermm:

Jeg for en synes det har gått for seg i taktfulle toner og på gentlemansvis der selv om det selvfølgelig har vært en eller annen tråd som har tatt av.

Det virker som om noen har sittet å ventet på dette, og ønsker å blåse det opp i proporsjoner det ikke fortjener. Dette er IKKE et hardware problem slik jeg forstår det, og handler fremdeles KUN om PS2 og PS1 spill.

Så med all respekt å melde, ikke drit dere ut allerede da. Dere kan sikkert holde på kruttet til det går noe skikkelig galt..  :thumbup:

Ha en forøvrig fin dag  :)

7275443[/snapback]

Klart eg kosar meg litt no. Eg og mange andre har jo måtta ta sleivspark frå "dykk" i lange banar mens xbox etter xbox har kræsja. Nå får me endeleg lov å ta litt igjen - but it's all good. Eg gledar meg sjølv til PS3, men må få lov å dra dykk litt i fletta når det ikkje berre er ein dans på roser for maskina som skal løyse alle verdas problem :)

No harm intended :) Og eg får heller beklaga meg, hvis eg fornerma nokon. :)

Lenke til kommentar
Tenk om vi som sitter og venter hadde benyttet oss av all den dritten som ligger ute av 360 problemer.. Da hadde det jaggu blitt huskestue da.  :w00t:

Så med all respekt å melde, ikke drit dere ut allerede da. Dere kan sikkert holde på kruttet til det går noe skikkelig galt..  :thumbup:

Ha en forøvrig fin dag  :)

7275443[/snapback]

Klart eg kosar meg litt no. Eg og mange andre har jo måtta ta sleivspark frå "dykk" i lange banar mens xbox etter xbox har kræsja. Nå får me endeleg lov å ta litt igjen - but it's all good. Eg gledar meg sjølv til PS3, men må få lov å dra dykk litt i fletta når det ikkje berre er ein dans på roser for maskina som skal løyse alle verdas problem :)

No harm intended :) Og eg får heller beklaga meg, hvis eg fornerma nokon. :)

7275467[/snapback]

Har ikke fornermet noen du :)

Men jeg synes du er temmelig off topic. Du poster utsagn om folk som må levere inn maskinene sine, hardwareproblemer og greier. Om du hadde lest artikkelen i utgangspunktet, så ville du sett at det ikke er det saken dreier seg om.

Er det om å gjøre å være "Nelson" her.. :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
nelson-haha.gif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...