Lovskogen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det mulig å gjøre slik at favoritter (automodule=favorites) får en lignende side som Mine innlegg? Per i dag er favoritter bare vist i et pop-up-vindu, som er irriterende. En annen ting, i Mine innlegg, er det mulig å få boksen for 'Visningsalternaltiver' til å flyte bortover som resten, isteden for at valgboksene stabler seg oppå hverandre? Takk Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Dette var kanskje ikke en viktig sak for forumet? Så lite viktig at dere ikke kommer med "vi ser på saken"-beskjeden deres engang? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Heilt einig når det gjeld favorittane. Lurer på om det vart sagt ein gong at default skulle vere default, men funksjonen er litt ubrukeleg slik den er no, so det hadde vore fint om ein hadde endra den på same måte som i dei andre skina. Redigert: Sett bort frå Amobil og HWB. Endret 15. november 2006 av incanus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Dette var kanskje ikke en viktig sak for forumet? Så lite viktig at dere ikke kommer med "vi ser på saken"-beskjeden deres engang? 7283195[/snapback] Hvorfor skrive at vi "ser på saken" når vi ikke har gjort det enda? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Er det mulig å gjøre slik at favoritter (automodule=favorites) får en lignende side som Mine innlegg? Per i dag er favoritter bare vist i et pop-up-vindu, som er irriterende. Fikset. En annen ting, i Mine innlegg, er det mulig å få boksen for 'Visningsalternaltiver' til å flyte bortover som resten, isteden for at valgboksene stabler seg oppå hverandre? Kan du utdype hva du mener? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Linken i favoritter burde åpne https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=fav og ikke favorites, som den gjør nå - da er alt fikset. Ang. mine innlegg tenkte jeg mer på at valgene samles på én linje isteden for en boks. Er så mye whitespace som ikke brukes på sidene. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Favorittsaken skal være fikset for lenge siden. Når det gjelder endringer til "Mine innlegg" tas diskusjoner om det her nå, så eventuelle ønsker kan nå tas der. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=704590&hl= (For å få samlet opp alt et sted) (Send meg en PM hvis favorittsakene ikke er fikset ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg