Patney Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei, jeg lurer på noe angående denne. Det står at det er inkludert vista home premium, samtidig som det står at det er inkludert media center edition?? Følger det med begge deler da, eller? Isåfall er dette noe jeg må ha o__o Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei, jeg lurer på noe angående denne. Det står at det er inkludert vista home premium, samtidig som det står at det er inkludert media center edition?? Følger det med begge deler da, eller? Isåfall er dette noe jeg må ha o__o 8429929[/snapback] Det er Media Center som er installert på den og så følger det med gratis oppgradering til Vista. Men hvis jeg ikke tar helt feil så har den kampanjen med gratis oppgradering gått ut så hvis du skal ha en pc med vista må du kjøpe en pc med vista installert på Lenke til kommentar
Patney Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei, jeg lurer på noe angående denne. Det står at det er inkludert vista home premium, samtidig som det står at det er inkludert media center edition?? Følger det med begge deler da, eller? Isåfall er dette noe jeg må ha o__o 8429929[/snapback] Det er Media Center som er installert på den og så følger det med gratis oppgradering til Vista. Men hvis jeg ikke tar helt feil så har den kampanjen med gratis oppgradering gått ut så hvis du skal ha en pc med vista må du kjøpe en pc med vista installert på 8430164[/snapback] Åja, trodde det var sånn at det var allerede installert media center, men det fulgte med en kopi av vista og. Skuffa |: Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei, jeg lurer på noe angående denne. Det står at det er inkludert vista home premium, samtidig som det står at det er inkludert media center edition?? Følger det med begge deler da, eller? Isåfall er dette noe jeg må ha o__o 8429929[/snapback] Det er Media Center som er installert på den og så følger det med gratis oppgradering til Vista. Men hvis jeg ikke tar helt feil så har den kampanjen med gratis oppgradering gått ut så hvis du skal ha en pc med vista må du kjøpe en pc med vista installert på 8430164[/snapback] Åja, trodde det var sånn at det var allerede installert media center, men det fulgte med en kopi av vista og. Skuffa |: 8430194[/snapback] Hehe... Da tror jeg du må ha betalt mye mer for maskinen Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 etter at jeg oppgraderte til vista så funker ikke webcam lenger, har installert drivere som både kan lastes ned fra hp og de som følger med i oppgraderignsdvd som kom med vista. noen som har samme erfaring og noe løsning? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 etter at jeg oppgraderte til vista så funker ikke webcam lenger, har installert drivere som både kan lastes ned fra hp og de som følger med i oppgraderignsdvd som kom med vista. noen som har samme erfaring og noe løsning? 8450044[/snapback] Funker det ikke i msn heller? Til meg funker det bare i msn, men ikke som et program som det var i xp. Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 etter at jeg oppgraderte til vista så funker ikke webcam lenger, har installert drivere som både kan lastes ned fra hp og de som følger med i oppgraderignsdvd som kom med vista. noen som har samme erfaring og noe løsning? 8450044[/snapback] Funker det ikke i msn heller? Til meg funker det bare i msn, men ikke som et program som det var i xp. 8451621[/snapback] det funker ingen steder, og under programmer så har man kun alternativet til å ta uninstall. får leke litt mer se om jeg kan finne ut av det Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har også merket at pc-en ble stillere under bruk av vista. viften går mye mindre i forhold til Xp. Er det flere som har samme erfaring? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har også merket at pc-en ble stillere under bruk av vista. viften går mye mindre i forhold til Xp. Er det flere som har samme erfaring? 8466930[/snapback] Jepp! Mye stillere også... Egentlig litt rart siden den bruker mer av grafikkortet Lenke til kommentar
henke35 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 etter at jeg oppgraderte til vista så funker ikke webcam lenger, har installert drivere som både kan lastes ned fra hp og de som følger med i oppgraderignsdvd som kom med vista. noen som har samme erfaring og noe løsning? 8450044[/snapback] Funker det ikke i msn heller? Til meg funker det bare i msn, men ikke som et program som det var i xp. 8451621[/snapback] Fikk endelig oppgraderingen til Vista. Men ser det er en del problemer vedr bruken av Vista, noen anbefaler å ventet til SP1. Men noen som vet om det finnes en samletråd om problemer og løsninger i forhold til vista og HP pavilion? Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 nå har jeg prøvd å få den derre fjernkontrollen til å fungere, men får det ikke til... hva gjør jeg for å kunne bruke fjernkontrollen til å stille volu, skifte sang osv? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 nå har jeg prøvd å få den derre fjernkontrollen til å fungere, men får det ikke til... hva gjør jeg for å kunne bruke fjernkontrollen til å stille volu, skifte sang osv? 8624507[/snapback] Du trykker på knappene? Funker helt fint til meg. Lenke til kommentar
melkn Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 nå har jeg prøvd å få den derre fjernkontrollen til å fungere, men får det ikke til... hva gjør jeg for å kunne bruke fjernkontrollen til å stille volu, skifte sang osv? 8624507[/snapback] Batteri? Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Fikk det til å funke! Endret 16. mai 2007 av Elisaeb Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Fikk det til å funke! 8626362[/snapback] Fant du ut hva feilen var? Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 det var min kjære som hadde bytta batteriet eller noe sånt. skjønte ikke helt hva det han hadde gjort hehe! men nå funker det! hoho! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå