eryxx Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Etter å ha oppdatert firmwaren for min nye P990i lastet jeg ned Gmail sin applet fra gmail.com/app samt nye Opera mobile 2.0 (tror ejg det var). Etter innstallasjon fungerte begge deler svært bra. Men neste gang de skal benyttes skjer følgende: Opera, initialiseres ikke, låser telefonen, hard restart er nødvendig. Gmail initialiserer men melder om program error. Har forsøkt å avinnstallere for deretter å innstallere på nytt med samme resultat. Noen som har tilsvarende erfaringer og dermed forslag til løsning? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hei. Har du prøvd å laste ned Opera Mini 3.0 (beta). Er mulig den fungerer hvis 2.0 er klikka. Gmail fungerer ikke hos meg heller. Regner med det er en bug i FW til P990i eller Gmail. Bruker R7A001, og det gjør vel du også, siden du har lastet ned siste FW versjon? Edit: Noen som vet hvordan jeg kan kontakte Google angående feil? Finner verken e-postadresser eller skjemaer å fylle ut Endret 14. november 2006 av jornan Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 For å få gmail til å funke på p990 trenger du ikke gmail sin egen SW. Jeg bruker bare epostklienten som er i OS-et. Guiden fant jeg et eller annet sted her på amobilforumet. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jepp, den fungerer også. Men programmet kan vært litt mer oversitklig. Enklere Men standard e-post klient er det selvfølgelig ikke noe i veien for å bruke, heller. Laget en guide her: http://www.church-hill.no/symbian/guider/Gmail_UIQ3.0.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå