Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skal kjøpe GoW, men hvor?

akristina92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du rekker det om du bestiller fra en utenlandsk butikk, med DHL express, men da må du betale en del for frakten også, bruker ikke gå mange dagene for å få pakken da. Bestiller du fra en norsk butikk er det vanligste å få spillet på utgivelsesdagen (som i dette tilfelle jo er 17.), kanskje en dag før hvis du er heldig. F.eks absoluttspill.no, om du vil satse på det.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
bestil fra Absoluttspill.no

de sender ut imorgen, å de er kjempe rask. Har flere gode kjøp fra dem. :)

7274293[/snapback]

Hvordan vet du at de sender ut i morgen?

7274486[/snapback]

Eg har prata litt med ein hyggelig kar på kundeservice hos Absoluttspill.no - han sa til meg at HVIS posten gjorde jobben sin skikkeleg, skulle dei ha spela imorgon. Og dei jobba med å få det godkjent av utgivar å sende ut spela allereie imorgon.

Eg har utelukka gode opplevingar med absoluttspill.no så langt, så eg vel å tru på kundeservice når dei seier dette. Så lenge eg har spelet på fredag den 17. er eg kanon fornøyd.

Lenke til kommentar

Bare stikk til din nærmeste spillsjappe for eks EB games eller noe å legg det av. Det gjorde jeg med Collectors Edition hos EB games på Kvadrat :)

Men hvis Elkjøp rundt i Rogaland får Gears Of War inn til 399kr akkurat 17.nov, så tror jeg går for den vanlige versjonen.

Samme spill samme glede :dribble:

Men jeg er en samler så jeg har ett dillema å velge fram til 17.nov

Bare 4dager og 19timer til jeg får Gears Of War :thumbup:

Lenke til kommentar
Hårreisende hvis utgiver ikke godkjenner det, ettersom fuckings expert, spaceworld osv har solgt det i flere dager.

7275020[/snapback]

Expert, Spaceworld osv har ikke fått godkjenning.. Flere har solgt det ved en feiltagelse.. Det er egentlig rart at ikke det blir slått ned på hvis det absolutt skal være så strengt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...