Gå til innhold

Mangler clocke instilinger i BOIS.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ofte slik at du må enable manuelle innstillinger før du får tilgang til å stille på ting som overklokker prosessoren. Kordan du gjør det på ditt hovedkort veit eg ikkje, men det er bare å prøve seg frem :cool:

Finn ut kordan du resetter bios først, du vil sikkert få bruk for det noen ganger :tease:

Lenke til kommentar

ok, takk.

Har også funnet dette:

ECS_965-BIOS-FreqV.jpg

ECS_965-BIOS-FreqV2.jpg

"Although in the manual there was a couple of settings in the BIOS for CPU Clock ratio (manipulating our multiplier) there was no such option in the updated BIOS I installed. The DIMM/NB/CPU Voltage Control allows us to manipulate those voltages, unfortunately, by not very much. As you can see, we are only allowed to up the VCore by a small amount. The only option for overclocking is going to be under the CPU Host/SRC/PCI menu, unfortunately we are extremely limited here. The stock settings for my E6400 is 266/100/33, allowing me to only chose 333/100/33 if I want to do some overclocking. In my opinion, a much to large a gag to make with the limited VCore ability."

Kilde: http://www.viperlair.com/reviews/cpu_mobo/.../lga775/ecs965/

La inn det jeg har funnet, setter jeg "CPU Host/SRC/PCI" opp til 333/100/33 så blir pc`en svart, og jeg må resette bios for at det skal skje noe igjenn.

Lenke til kommentar
Nå har jeg googlet MYE, og det se ut som det ikke er mulig å clocke med det hovedkortet jeg har :cry:

Jeg fikk det for en måned siden. tror dere komplett er villig til å ta det tilbake, så jeg kan bytte det i et nytt?

Mvh

Fribbern

7277407[/snapback]

Du har jo angre rett hvis du er misfornøyd med et produkt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...