Gå til innhold

Joystiq: "Zelda Falls Flat"

fffuuu manchu

Anbefalte innlegg

Sporer av ? Kan jo ikke klage på kompositt kablene som Norwegian fyren gjorde når det er det som følger med i pakken for svingende!

Som nevnt av freke:

Artikkelen nevnte såvidt jeg så ikke kompositt kabler med ett eneste ord. Så jo, jeg vil hevde du har sporet av så det holder hehe

Klag på Nintendo som er for kjipe til å legge med noe bedre. That's it

Slik du fremstår, virker det som du ikke skal invistere i Nintendoprodukter. Hva er da ditt problem?

Den følger med i premium pakka, som jo er den 99% kjøper. Så den er ikke noe valg nei, den følger med.

Latterlig prosentverdi, nok et bevis for at du ikke kan forstås som en seriøs debatt deltaker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så core utgaven er pltselig den "offisielle" 360 versjonen nå ? Den følger med i premium pakka, som jo er den 99% kjøper. Så den er ikke noe valg nei, den følger med.

Hos Nintendo gjør den ikke det uansett. Heller ikke hos Sony.

7279424[/snapback]

Eh jo det er et valg, uavhengig av hvor mange som kjøper hva. Jeg har kjøpt kabler utenom til konsoller før og jeg kommer til å gjøre det igjen. Hvordan du får dette til å bli en stor sak er utenfor min forståelse. Har aldri vært noe problem for meg.

Lenke til kommentar
En ting skal i hvert fall være sikkert og det er at hvis testpersonen ikke finner noe annet å klage på så virker Zelda:TP som et sikkert kjøp. Ikke det at det ikke var sikkert til å begynne med da 

Enig! Litt merkelig at ingen andre anmeldere har belyst at spillet har dårlig grafikk. desuten viser han til dårlig fagtermologi innenfor spillserien i den forstand han ikke er vandt til skiltene.

Lenke til kommentar

Tror ikke man trenger kalle artikkelen for "bogus" bare fordi den er dårlig skrevet. Feilene han påpeker virker jo ekte nok de, selvom de fleste vil være enig med at de ike spiller noen som helst rolle. Og hva han sier om grafikken er jo en smaksak, og ikke noe som man ikke har visst lenge(Faktisk var vel den "nye" jordfargete verdenen det første man så i den første traileren).

Største problemet er vel når han sammenligner det med Oblivion, som har langt langt mer plagsomme småfeil enn de aller fleste spill med så høye produksjonsverdier. De fleste langt større enn å måtte trykke ett par ganger for å lese et skilt.

Dessuten er ikke Oblivion en finslipt diamant rent visuelt. Det har masse fantastiskt fint, men også mye som ikke ligner grisen(Eller faktisk ligner grisen?).

Det er til og med en del ting som Zelda utvilsomt gjør bedre etter det man kan se i bildene og filmene, f.eks lava(Som TES4:O suger på), bakgrunnteksturer(Som er virkelig Nintendo64 kvalitet noen steder i Oblivion, særlig langs kantene av kartet), Level-of-Detail-system(Som hopper fram og tilbake hele tiden), animasjon, partikkeleffekter(Hvor Zeld ser helt fantastisk ut), og ikke minst frame-rate(Der TES4:O ligger konstant lavt og faller ofte enn hvor god PC man har, og i alle fall på Xbox360, mens Zelda visstnok har en stødig 60fps).

Men det å dømme den grafiske kapasiteten til Xbox360 etter en nedgradert PC-port, og Wii sin kapasitet etter en så godt som urørt Gamecube-port er vel litt teit uansett.

Lenke til kommentar
Sweet, nå begynner reviewene å komme.  Lurer på hva Joystiq gir det  :hmm:

7280842[/snapback]

Jeg ville festet enda mindre lit til hva Joystiq gir det, enn hva GameSpy sier. Joystiq er bra på underholdningsnyheter, men veldig, veldig variable når de forsøker å mene noe i mine øyne.

Lenke til kommentar
Sweet, nå begynner reviewene å komme.  Lurer på hva Joystiq gir det  :hmm:

7280842[/snapback]

Jeg ville festet enda mindre lit til hva Joystiq gir det, enn hva GameSpy sier. Joystiq er bra på underholdningsnyheter, men veldig, veldig variable når de forsøker å mene noe i mine øyne.

7283883[/snapback]

Vet. Joystiq bruker vel egentlig aldri å anmelde spill heller. De bruker bare å skrive meta-reviews, så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, så synes jeg denne artikkelen er skrevet som om forfatteren prøver å finne de verste elementene ved TP for deretter å fremstille dem på en slik måte at de virker gjeldende. Trykk på en knapp for å lese et skilt, deretter trykk på den igjen for å slutte å lese på skiltet. Er det dumt? Etter alt jeg vet så har det alltid vært slik og forsåvidt en standard i de fleste spill. Hvorfor har ingen sutret om det før?

Det virker også som om forfatteren har funnet detaljer i utvalgte spill som virker bedre, og deretter kaster dem mot dette spillet, som om det er dårlig og ubrukelig. Som å henvise til Elder Scrolls med skiltlesingen. Det virker også som om forfatteren ser på TWW som det ultimate Zelda-spillet, og alt som ikke er slik er ikke "Zelda". Nei, de vil ikke ha Cel-Shading, det er overstått. Nå satser de på noe nytt.

Lenke til kommentar

Hvis en kabel koster 400 kroner så er jeg veldig glad for at den ikke følger med. Hvorfor skal folk som ikke trenger denne kabelen betale i dyre dommer?

Nintendo prøver jo nettopp å holde prisen nede. Da er det veldig lite lurt å slenge med dyrt ekstrautstyr mange ikke trenger.

Jeg er f.eks. skuffet over mangelen på DVD-avspilling, men det hadde vel bare skrudd opp prisen mer hvis det var med.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte Zelda på lanseringsdagen, eller dvs fikk alt sammen dagen før, er ikke skuffet idetheletatt jeg..

Syns dog det litt vanskelig...står fast, men det kan være meg som ikke gidder å prøve nok..

Men skjønner ikke att noen kan være skuffet over grafikken... den er jo nydelig :-)

Lenke til kommentar

Har koblet opp Wii med RGB-kabelen som endelig kom i dag, skal fyre opp Zelda etterpå. Men må sove lit ut etter formiddagsskiftet :wee:

Er så herlig, man merker med ein gang man ramler inn på Wii Menyen at bildet er bedre, fargene skjærer jo nesten i augene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...